top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 18.2

Updated: Feb 11, 2022

האנרגיה השבוע מאוד חזקה. הכוכבים בהילוך ישיר מחזקים את האומץ והדרייב לעשות. עם זאת, האווירה עד 14.2 כבדה עם צמידות מרקורי לפלוטו במזל גדי. ברמה הציבורית, אנחנו נחשפים לידיעות ועובדות לא נעימות שהוסתרו מאיתנו עד עכשיו. מבחינה אישית, זה זמן לזהות ולשחרר דברים מכבידים ולא מתאימים כגון: מקום עבודה, בית ואף לשנות אורח חיים מתוך הכרה שאין דרך אחרת.



10.2 וונוס ומאדים צמודים במזל גדי במשולש לאוראנוס בשור ומכניסים רעננות, אומץ וחיות להתחיל פרויקט חדש, לימודים חדשים, לשנות עבודה, להכיר בן/ בת זוג חדש/ה או להתקדם שלב בתוך מערכת זוגית קיימת. במידה וישנם נושאים בהם לא טיפלתם וקצת הזנחתם, זה הזמן בו הם הופכים לגדולים ומפריעים למהלך תקין של החיים ודורשים יחס וטיפול מיידי.


הדחף לעשות מתחזק ומגיע לפיק אנרגטי ב13.2 כאשר וונוס ומאדים צמודים בגדי ובמקביל, אוראנוס בשור בזווית הרמונית ליופיטר בדגים ויחד מגבירים את המוטיבציה להתחזק נפשית, להתקדם בדרך שלכם ולהיפגש עם חברים שלא ראיתם הרבה זמן. ישנה כעת הזדמנות גדולה לעשות משהו שלא היה לכם אומץ עד עכשיו. זה זמן טוב גם לחשב מסלול מחדש ולצאת לדרך חדשה מתוך ראיה חדה וברורה החוצה וגם פנימה.

יחד עם תחושת ההתחדשות, מלווה אותנו תחושה שכל החלטה היא גורלית מכיוון שפלוטו ומרקורי צמודים בגדי במשולש הרמוני לראש דרקון בשור ומשרים אווירה של סוף תקופה והתחלה חדשה.


מרקורי חוזר למזל דלי ב14.2 והתקשורת נפתחת. זמן מצויין למפגשים חברתיים ולדייטים 😊 מרקורי חזק במזל דלי ונותן לנו הזדמנות לראות את המציאות באורח שונה, לחשוב אל מחוץ לקופסא ולצאת ברעיונות חדשים ופורצי דרך.


ב16.2 הירח מלא באריה מגביר את הכמיהה להכרה, הערכה ואהבה מהסביבה. מול הירח המלא ניצבת השמש בדלי שמאירה ומראה לנו שהכוח האמיתי קיים בתקשורת פתוחה, נתינה לזולת ובעשיה כקבוצה ולא עוד כל אחד לעצמו. כעת, בזמן הירח המלא באריה אנחנו מבינים שהכוח להניע ולשנות בא מתוך איחוד כוחות, עזרה הדדית ואהבה. במקביל, וונוס ומאדים צמודים בגדי ומשמשים כמנוע אדיר להוציא לפועל תוכניות מהמגירה.

עד כאן,

שבת שלום

מאיה גור פטל

19 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page