top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 19.4

עברנו את הליקוי חמה במזל טלה, האווירה מאוד מתוחה עכשיו עם כל החדשות, ידיעות ושמועות שרצות ברשתות. אל תשכחו שמרקורי בנסיגה בטלה ומעלה את רף המתח לשיאים חדשים.

יחד עם זאת, ישנה עדיין תחושה של חוסר וודאות והכל עומד במקום. כוכב מאדים שבדרך כלל מסתער קדימה בדחף גדול, נמצא בדגים ומרוסן עכשיו ע"י שבתאי שעוצר אותו ומכריח לשקול היטב כל צעד.

שני הכוכבים בדגים גורמים לאיפוק וקור רוח, אבל גם כעסים מודחקים עכשיו ועלולים להתפרץ כשמאדים יעבור למזל טלה.

בפאן החיובי, מאדים ושבתאי בדגים מעניקים משמעת עצמית ונחישות לבצע משימות מתוך ראיית הכלל ולא רק מה יוצא לי מזה. 


מרקורי בנסיגה נצמד לשמש וממש מותך מהקרבה אליה. עלולים להיות קצרים בתקשורת הגלובלית, שיבושים וניתוקים ברשתות חברתיות. מבחינה אישית, המנעו מלקבל שמועות וידיעות כעובדה, הזהרו מלהניח הנחות לפני שבדקתם לעומק אם יש בסיס לידיעות שהגיעו לאוזניכם.



השבוע אנחנו מתחילים לקבל גל אנרגטי גדול מיופיטר ענק הגזים שנצמד לאוראנוס במזל שור וישארו יחד עד אמצע חודש מאי. כוכב יופיטר מעצים את האנרגיה בה נמצא לטוב ולרע. כעת יופיטר צמוד לאוראנוס שידוע ככוכב המהפיכות ושניהם בשור והקרקע אינה יציבה תרתי משמע. מזל שור משתייך לקבוצת המזלות המקובעים וכל שינוי דורש זמן ארוך. עכשיו, עם צמידות שתי הפלנטות במזל זה אנו צפויים לזירוז השינויים במערך הכלכלי, החברתי והבטחוני הגלובלי.


לקראת סופשבוע אנחנו מקבלים אנרגיה חיובית ממאדים בדגים בזווית הרמונית לאוראנוס ויופיטר בשור. זו הזדמנות לחזק את הסביבה ולשמש כמקור השראה בזכות גילוי סבלנות, תמיכה ונתינה.

 

מאחלת לנו שבת שלום ובשורות טובות

מאיה גור פטל

27 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page