top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 21.10

השבוע מעמיק הפער בין שמחה משותפת, נתינה, אחווה וחגיגות החג, לבין כעס, שבירת מוסכמות ואף מעשי אלימות מתוך תחושה של אין מה להפסיד. מאדים בתאומים בריבוע לנפטון בדגים מקצינים את האנרגיה הקיצונית לפחות לעוד חודש. מבחינה אישית, שימו לב אם אתם מרגישים מלאים אנרגטית ובנתינה שלמה, או מרגישים תחושת החמצה ואכזבה עצמית, סביבתית. כמובן תלוי היכן מאדים ונפטון נמצאים במפה האישית ואיזה תחום מפעילים.


שמש וונוס במאזניים במשולש הרמוני לשבתאי בדלי, מאזנים את הנטייה כעת לפעול מתוך אימפולסיביות. מכניסים שיקול דעת ואחריות אישית להחלטות שעומדות על הפרק. מחזקים את תחושת האחריות האישית ובגרות נפשית.



בימים שלישי עד חמישי השבוע שמש וונוס במאזניים במשולש למאדים בתאומים וזו הזדמנות טובה לגשר על פערים וליצור שיתופי פעולה. התקשורת פתוחה עם הבנה ורצון הדדי להתפתחות וצמיחה. במידה ואתם חשים כבדות ואולי אפילו עצב, הסיבה היא שהמשולש ההרמוני יוצר זווית מאתגרת לפלוטו בגדי ומציף רגשות של סוף תקופה, כאב פרידה מעולם ישן ויציאה להתחלה חדשה. זה הזמן לשחרר חפצים ודפוסים מעיקים ולהיעזר בתמיכתם של קרובים אליכם בתהליך שחרור הישן וקבלה של החדש.


לקראת סוף השבוע, מרקורי במאזניים במשולש לשבתאי בדלי מכניסים אווירה פרקטית ומצננים את הרגשות. הזדמנות טובה ליצור שיתופי פעולה עסקיים מתוך אינטרסים משותפים ובניית מערך מטרות מסודר לימים ולחודשים הבאים.


שבת שלום מאירה ושלווה וחג שמח!

באהבה,

מאיה גור פטל

11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page