top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 21.7

השבוע הקרוב בהשראת הירח המלא שעבר אותנו ברביעי האחרון. עייפות וכבדות מורגשות באוויר ואין כח להתחיל פרויקט חדש או בכלל להתחיל. זה זמן להנות ולהודות על הפרטים הקטנים. העיסוק העיקרי כעת הוא סביב ענייני משפחה וילדים.


15.7 – 16.7 מודעות חדשה. מרקורי נצמד לשמש בסרטן ושניהם במשושה לאוראנוס בשור חושפים אותנו להרבה תובנות חדשות מבחינת משמעות המושג משפחה ואיך אנחנו רואים את מבנה התא המשפחתי. הירח בדלי נצמד ב16.7 לשבתאי ומדגיש לנו את הכמיהה לשינויים במערכת הכלכלית. הירח ושבתאי בדלי יוצרים משולש הרמוני לוונוס בתאומים, זו יכולה להיות הזדמנות טובה ללמוד מאחרים שעוברים יחסית בקלות את התקופה הנוכחית. לבקש לקבל עזרה על מנת להתפתח ולצמוח ולתת חזרה.


17.7 – 18.7 איזו לחות! שמש ומרקורי צמודים וניצבים מול פלוטו בגדי ובמשולש לנפטון בדגים. הקושי הכלכלי מעמיק, גודל המשבר הכלכלי הולך ונגלה לנגד עיננו. הזהרו מלפעול מתוך סערה רגשית. למרות האמוציות, זה זמן להפעיל שיקול דעת.

התקשורת לא במיטבה כעת. לא כדאי להיכנס לשיחות על צדק ולנסות להעביר ביקורת כי הנטייה לפרשנות מוטעית גדולה מאוד והדרך להיעלב ממש קצרה. זמן זה טוב להימצא בקרבת משפחה ו/או חברים מאוד קרובים.



19.7 וונוס עובר למזל סרטן ומציף את הרגשות. עולה הצורך במפגשים משפחתיים, מפגשים אינטימיים. אל תתפלאו אם בא לכם להעלות זיכרונות ילדות מתוך געגוע לימים שעברו או מתוך צורך לרפא טראומות שנדחקו. במדינה, מבחינה כלכלית וחברתית, וונוס בסרטן מגדיל את בעיית יוקר המחיה, הדיור, עלות מוצרי בסיס, קולם של המיעוטים בחברה עולה בדרישה לשוויון זכויות. מבחינה ביטחונית המצב מתערער.

באותו הזמן התקשורת נעשית רועמת ומלאה בדרמה. מרקורי עובר למזל אריה ומגביר את עוצמת האגו והרצון להרשים. יחד עם זאת, מרקורי באריה ממנף את אומנות התקשורת, יכולת המשחק ותקשורת מול ילדים.


20.7 שמש בסרטן מול פלוטו בגדי. המתח גובר. אור מול חושך. הקושי הכלכלי הגלובלי עמוק מאוד. המצב הביטחוני הגלובלי רעוע כאשר כל מדינה מתבצרת בעמדה שלה ויורה איומים לאוויר בעזרתו של מרקורי שנמצא באריה ומעצים את האגו. מבחינה אישית, כדאי לחשוב היטב לפני שמשחררים סיסמאות והצהרות לאוויר.


21.7 היום האחרון למזל סרטן עד לשנה הבאה😊תחושת המתח הבטחוני והמשבר הכלכלי נישאת באוויר עם שמש מול פלוטו. עם זאת, הירח בשור כעת במשושה לוונוס בסרטן מראים לנו את ההנאות הקטנות שבחיים ומזכירים לנו להודות על כל היש. דבר אינו מובן מאליו.

מאחלת לכולנו שבת שלום וברוכה

באהבה,

מאיה גור פטל

32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page