top of page

תחזית קרובה עד 22.3

אווירה רכה יחסית ואפילו אופטימיות קלה נכנסת כשוונוס נמצאת בדגים וגם שמש ונפטון צמודים בדגים. אחרי תקופה ארוכה של אנרגיה לוחמנית, אנחנו מקבלים אנרגיה של חסד. הזדמנות להנות מקרבה למשפחה וחברים ולגלות הקשבה וסבלנות לעצמכם ולאחרים. רגשות של חום ואהבה עולים עכשיו ופותחים את הלב לשתף את הרגשות, להנות מחברה, אבל גם להנות מהלבד, אם זה ע"י מדיטציה וחיבור ללב, מנוחה והרפיה. מבחינה מדינית, יש עכשיו הזדמנות להגיע לפשרה והסכם בנוגע לחטופים. האנרגיה הרכה תלווה אותנו כמה ימים.



20.3 שמש עוברת למזל טלה. המזל הראשון בגלגל המזלות ומסמל רשמית את תחילת האביב. בנוסף, היום זה יום השוויון האביבי בו שעות האור שוות באורכן לשעות הלילה. מהיום שעות האור יתארכו עד 21.6.  

מזל טלה שייך לקבוצת מזלות האש. מסמל את הניצוץ לעשיה, פורץ דרך, בעל בטחון עצמי סוחף, ילדי, עירני, בולט בחברה, רץ קדימה. מזל טלה מתחיל משימות בהתלהבות ומתקשה לסיים אותן אם בכלל. רוצה להתרגש ולכבוש, אנרגיה גברית. מסמל צמיחה, התחדשות ופריחה.

בני מזל טלה אנרגטיים, תחרותיים, ספורטאים, לוחמניים, אמיצים, אנשי מפתח במוסדות גדולים.

עלולים לסבול מעודף אגו, חוסר התחשבות בזולת, התפרצויות כעס, אלימות, חוסר סבלנות וכאבי ראש.

בני מזל טלה טובים במקצועות הניהול, ספורטאים, פרפורמרים.


כעת, עם מעבר השמש לטלה, האווירה מתחממת כשהשמש בהרמוניה לפלוטו בדלי. הרכות והחמלה מפנות את מקומן לאנרגיה של אומץ, גבורה ותעוזה. במקביל, מרקורי גם בטלה, קרוב לראש דרקון ולכירון. הפתיל נעשה קצר וכל ניצוץ עלול להוביל להתלקחות.

לקראת סופ"ש הבא וונוס נצמדת לשבתאי בדגים והאוירה נהיית כבדה. אנחנו עוברים עוד שלב של התפכחות נוכח המציאות הקיימת. התחושה היא של מרמור גדול מהמצב הכלכלי, הפוליטי ובטחוני, ממש עמידה במקום מבלי יכולת להתקדם.

תחושה זו הולכת להשתנות לקראת ליקוי לבנה במאזניים שיפקוד אותנו ב25.3 על כך אפרט בפוסט הבא.


שבת שלום ואהבה

מאיה גור פטל

66 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page