top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 22.6

Updated: Jun 17, 2022

הגענו לשבוע בו העיניים נפקחות.

17.6 אנשים שנראו באופן מסוים, נראים כעת שונה. קליפות יורדות והמציאות נגלית במלואה. שמש בתאומים במשולש לשבתאי בדלי חושפים בפנינו מציאות חדשה. זמן נהדר ללמוד על עצמכם, איך אתם רואים ומעכלים את השגרה. חשים אכזבה או סיפוק? זה זמן בו המושכות עוברות לידיים שלכם ולומדים לקחת אחריות על החלטות שאתם עושים. זמן לשחרר מאחרים ציפיות, כך תמנעו מאכזבות.


18.6 – 20.6 ימים פרקטיים. פחות רגש ונהנתנות ויותר מיקוד בדברים שצריך. וונוס בשור בריבוע לשבתאי בדלי ובמשולש לפלוטו בגדי משרים אווירה רצינית ומעשית. במקביל, נוצר דחף גדול לצאת להתחלות חדשות בהתאם למציאות החדשה. מרקורי בתאומים במשושה ליופיטר בטלה מעניקים דרייב חזק לבצע פעולות שהיו בגדר רעיון עד עכשיו.



21.6 שמש עוברת למזל סרטן. מזל טוב! מזל סרטן הוא המזל הרביעי בגלגל המזלות והראשון ממזלות המים. מזל סרטן מסמל את הבית אליו נולדנו. השורשים מהם צמחנו. הסביבה הקרובה ביותר. עטוף בחזות נוקשה שמסתירה את הרוך והפגיעות מבפנים. מסמל את האמא המגוננת על ילדיה בכל מחיר.

בני מזל סרטן רגישים ומופנמים, נוטים למצבי רוח משתנים, חוסר בטחון, דאגנות יתר, מעניקים חום ואהבה לתא המשפחתי הקרוב להם, בני זוג וילדים ומקבלים מהם בתמורה יציבות ובטחון. בעלי יכולת לבטא את הרגשות בעזרת אומנות. הירח, שליט מזל סרטן מסמל את עולם הרגשות, דמות האם, חום, בטחון, תהליך הפנמה של תהליכים.

בני מזל סרטן בעלי זיכרון מצוין, היסטוריונים, אנשי משפחה חמים ומסורים, מטפלים בילדים.

כעת, עם מעבר השמש למזל סרטן האווירה נעשית לחה.


22.6 הרגשות מתונים למרות מעברה של השמש למזל סרטן, הודות למעבר וונוס למזל תאומים שמתקשר לשכל. נוצרים קשרי עבודה וחברות על בסיס נושאים משותפים, אינטרס משותף. ב23.6 נכנסת סערת רגשות עם צמידות הירח למאדים במזל טלה. הנטייה לאימפולסיביות נעשית גדולה, המנעו מפעולות שנובעות מתוך רגשות סוערים שאח"כ תתחרטו עליהם. "סוף מעשה במחשבה תחילה".


מאחלת לכולנו שבת שלום ומבורכת

באהבה,

מאיה גור פטל

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page