top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 22.9

Updated: Sep 16, 2022

השבוע סדר ובלאגן מתערבבים.

חזרנו לשגרה מסודרת ומאורגנת עם שמש בבתולה המסמלת משמעת עצמית ואחריות אישית. אבל, מול השמש נמצא נפטון בדגים ומעמיד אותנו בפני העובדה שאין לנו באמת שליטה ואחיזה בקיים. אנחנו גרגיר מזערי בתוך יקום אינסופי וזורמים בתוכו. אז אם תוכניות משתנות לכם ברגע אחרון, שינויים פתאומיים מופיעים, נסו להבין ולקבל את המסר. ללמוד לזרום עם המציאות הקיימת ולתקן תקיעויות תוך כדי תנועה.



השבוע קיימת נטייה גבוהה לחוסר הבנה בין חברים וקצרים בתקשורת הנובעים מאגו. מרקורי בנסיגה במאזניים מול יופיטר בנסיגה בטלה. מבחינה אישית, תחושת האומץ והפחד מתגברים במקביל ומתערבבים. מרקורי בנסיגה מעניק לנו השבוע הזדמנות להביט לרגע על הדרך שעשינו בשלושת החודשים האחרונים והאנשים שהכרנו ולשאול את עצמנו האם ואיך כל זה תורם לי על מנת לתת? במידה ואתם בצומת דרכים, כדאי להשתחרר מהאגו ולהיוועץ עם סובבים אתכם או מומחים בתחום בו אתם זקוקים לייעוץ.


אווירת מתח עדיין עוטפת אותנו עם וונוס בבתולה בריבוע למאדים בתאומים. הפער בין הצרכים לבין הרצונות גדול. במידה ואתם מעניקים עזרה, שימו לב אם אנשים רוצים ומעריכים את הנתינה שלכם 😊

במידה ומתרחקים מכם, זו פעולה המעידה על סוג של כפיה מצדכם וכדאי לשחרר.


השבוע אנחנו נחשפים לרובד נוסף במצב הכלכלי הגלובלי כאשר שמש בבתולה במשולש לפלוטו בגדי.

שבתאי כוכב הדין חוזר לריבוע עם אוראנוס בשור ויחד משנים לנו את חוקי המשחק להתנהלות כלכלית וחברתית. בהשראתם יכולים להיוולד גם חידושים טכנולוגיים והמצאות.


וונוס בבתולה מול נפטון בדגים עלולים לגרום לאכזבות מהסובבים אתכם והצפות של תחושת מרמור ובדידות. זו הזדמנות נהדרת לבדוק עם עצמך אלו צפיות יש לך מהסביבה ומדוע? מה זה אומר עליך?


מאחלת לכולנו שבת שלום שלווה ומאירה

באהבה,

מאיה גור פטל

23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page