top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 23.12

Updated: Dec 16, 2022

מרגישים את חוסר היציבות האנרגטי? מצד אחד, תחושת עייפות וערפול חושים כאשר שמש בקשת בריבוע לנפטון בדגים. מצד שני, מרקורי בגדי במשולש הרמוני לאוראנוס בשור דוחפים לצאת מהקופסא ולהתקדם. במקביל להם, מאדים עדיין בנסיגה בתאומים, עלול לגרום לפיזור המטרות שלנו לכל עבר. כדאי עכשיו להתקדם באיטיות ולהעניק לגוף ולמיינד מנוחה כאשר הם מאותתים לכם.



18.12 נר ראשון של חנוכה, חג האור :-) מדהים לראות שבדיוק בזמן זה הירח במאזניים – כמיהה לאחווה, נמצא במשולש למאדים בנסיגה בתאומים. יחד מראים לנו שכוחנו באחדותנו. כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן. בנוסף, מרקורי בגדי במשולש הרמוני לאוראנוס בשור מעניקים השראה וכח לבצע פעולות באופן יצירתי ושונה.


ב20.12 יופיטר ענק הגזים עובר למזל טלה ומשנה את האנרגיה לתזזיתית ומלאת אש! יופיטר, הפלנטה הגדולה ביותר ב"מערכת השמש" אחרי השמש, מעצים ומרחיב את האנרגיה של מקום בו נמצא לטוב ולרע. יופיטר במזל טלה מעצים את הדחף לעשות, להתחיל במשימות, לכבוש ולהתרגש מחדש! כעת משנכנס לטלה, אנחנו מתחילים לצאת מתחושת העייפות שליוותה אותנו בתקופה האחרונה. המטרות נעשות ברורות יותר וחדות, אבל המנעו מפעולות מתוך אימפולסיביות של רגע כי מאדים עדיין בנסיגה בתאומים ואתם עלולים לתהות עם עצמכם בהמשך איך ולמה יצאתם למשימה כזו או אחרת. מעבר יופיטר לטלה עלול גם להעלות במידה ניכרת את רמת הכעס והאלימות. המנעו מוויכוחים שיכולים בקלות להתדרדר לאלימים.


ב21.12 היום הקצר בשנה. מספר שעות היום המעטות ביותר לעומת שעות החושך. מהיום ועד 21.6 שעות האור מתארכות.


שמש עוברת למזל גדי. מזל טוב! מזל גדי מכניס למבנים פרקטיים מטרות ואמונות ומבצע אותן. החזון הופך למעשי. הגדי "יודע" שעל מנת להצליח ולהגיע לעמדות בכירות, יש לעבוד מהרמה הנמוכה ביותר תוך נחישות והתמדה.

בני מזל גדי אחראיים, רציניים, מחושבים ופרקטים. נאמנים למספר מצומצם של חברים קרובים לכל החיים. חרוצים ובוגרים מילדותם. בעלי כח סבל גדול ונוטים לסחוב על כתפם בעיות של אחרים. נאמנים לבני זוגם ופותרים בעיות רגשיות באופן שכלי.

בני מזל גדי נוטים להפנים את הרגשות שלהם, לסבול מביקורתיות יתר, ספקות, נוקשות, ציניות, צרות עין, פסימיות.

בני מזל גדי טובים במקצועות הניהול, בניה, כבישים, מהנדסים, שלטון, מקצועות ראליים.

כעת עם מעבר השמש למזל גדי ישנה תחושה של יהירות, האגו גדול. שמש בגדי בריבוע ליופיטר בטלה מאדירים את תחושת הבטחון, כל יכול. שימו לב, הזווית בין השמש ליופיטר מאתגרת ומגדילה את הפער בין הרצוי למצוי. אז לפני שמתלהבים ומכריזים הכרזות, כדאי לבדוק את הנתונים בשטח.


לקראת סוף השבוע חודרת אלינו אווירה אופטימית כאשר מרקורי בגדי במשושה לנפטון בדגים ויחד מעניקים השראה והזדמנות לראות את המציאות מזווית שונה ומלאת תקווה. במקביל, וונוס בגדי במשולש הרמוני לאוראנוס בשור מהווים חלון הזדמנות לשנות הרגלים, להקשיב לצרכים האישיים ולשנות תוכניות בהתאם.


ב23.12 המתח עולה. מולד הירח בגדי צמוד לשמש. כמיהה ליציבות, סדר ובטחון. אבל האווירה נהיית מתוחה כי הירח בגדי בריבוע ליופיטר בטלה. האנרגיות מאוד מנוגדות כאשר ישנה כמיהה לשמור על החוק והסדר ומנגד דחף עצום לפעול מתוך אמוציות בוערות. האווירה נפיצה. אנרגיה חיובית מגיעה מוונוס בגדי במשולש לאוראנוס בשור שיכולים להעניק פתרון יצירתי שיביא לסיפוק הצדדים המנוגדים.


מאחלת לכולנו שבת שלום ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page