top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 23.3

האוירה הכוחנית מתרככת מעט עם מעבר וונוס למזל שור, מזל הבית שלה. בד"כ וונוס בשור משרה אווירה נעימה של בטחון, חום ואהבה. כעת, וונוס נמצאת במשושה לשבתאי בדגים ומכניסים שיקול דעת ומחשבה לפני שיוצאים לפעולה.

בסוף השבוע שיתופי פעולה והסכמים מתבצעים מתחת לפני השטח עם מרקורי בדגים במשושה לפלוטו בגדי. חתימות על חוזים והתחלות כלכליות חדשות נעשות בדיסקרטיות.


ב19.3 מרקורי עובר למזל טלה. התקשורת משתנה לחלוטין ממעורפלת לישירה ובוטה. האגו מוביל את השיח ויחד אתו התרגשות ונחישות לעבר המטרות.



20.3 שמש עוברת למזל טלה. מזל טוב! מזל טלה הוא המזל הראשון בגלגל המזלות ומסמל את תחילתו של האביב, צמיחה חדשה ופריחה. יום זה מסמל גם את יום השוויון האביבי בו שעות האור שוות באורכן לשעות הלילה ומהיום ועד 21.6 שעות האור מתארכות.

מזל טלה שייך לקבוצת מזלות האש. מסמל את הניצוץ לעשיה. פורץ דרך, בעל בטחון עצמי סוחף, ילדי, עירני, רץ קדימה. מזל טלה מתחיל משימות בהתלהבות ומתקשה לסיים אותן אם בכלל. מזל טלה רוצה להתרגש ולכבוש, אנרגיה גברית.

בני מזל טלה אמביציוזיים, אנרגטיים, אמיצים, תחרותיים.

עלולים לסבול מעודף אגו, חוסר שקט, חוסר התחשבות בזולת תוך מיקוד בלתי מתפשר במטרה, עיסוק יתר בחיצוניות, התפרצויות כעס, אלימות, חוסר סבלנות וכאבי ראש.

בני מזל טלה טובים בניהול, עמדות מפתח במוסדות גדולים, ספורטאים, פרפורמרים.

כעת, עם מעבר השמש למזל טלה, היא נצמדת למרקורי והקולות רועמים. הפחד מתגמד אל מול התעוזה לומר בכנות את אשר על ליבכם. חוסר הוודאות שהיינו שרויים בו תקופה ארוכה מתחיל להתבהר ובמקביל מתחזק האומץ לנהל שיח תקשורתי חד וברור.


ב21.3 מולד הירח בטלה מעצים את הכמיהה לבצע משימות עכשיו! יחד עם השמש ומרקורי בטלה אין מקום לתירוצים. יש התפכחות והבנה שעל מנת לצאת ממקום שלא נוח ולהתחיל מחדש, כל מה שצריך זה רצון לעשות את הצעד הראשון ומשם זה כבר יתגלגל. מולד הירח מעניק הזדמנות להביט על עצמנו באומץ ולבחון מה אנחנו מפסידים לעומת איזו תרומה נקבל עבור התחלה החדשה? במקביל, כח הרצון וכח המחשבה שלנו נבחנים עם מאדים בסוף תאומים בזווית 150 לפלוטו בגדי שלוקחים אותנו לאנרגיית קצה. התחושה היא של לוותר או ללכת עד הסוף עם רצון שלא מומש עד עכשיו.


לקראת סוף השבוע יש מקבץ כוכבים מאוד גדול במזל טלה. אווירת התרגשות ודחף אדיר לפרוץ את הרוטינה. יחד עם זאת האלימות מאוד גבוהה, האווירה תוססת ונפיצה. אנשים אוזרים אומץ לעמוד על שלהם. אך יחד עם זאת, שימו לב אם הצד השני מקשיב.

ב24.3 כוכב פלוטו עוזב את מזל גדי לאחר שהיה בו משנת 2008 ושינה מהבסיס את המערך הכלכלי הגלובלי. פלוטו עובר היום למזל דלי ל20 השנים הבאות! איך זה ישפיע עלינו? אפרט על כך בפוסט הבא.


מאחלת לכולנו שבת שלום ואהבה

מאיה גור פטל

16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page