top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 24.11

Updated: Nov 18, 2022

התקשורת נפתחת, האווירה נעשית קלילה יותר ואופטימית עם מעבר וונוס ומרקורי למזל קשת.

למרות זאת, עדיין קיימת תחושה כבדה של סוף תקופה והתחלה חדשה עם שמש בעקרב במשושה לפלוטו בגדי שמציפים מעל פני השטח רגשות עמוקים שהיו מוסתרים. אנרגיה זו חזקה מאוד ויכולה מצד אחד להוות הזדמנות לחשוף רגשות פנימיים לעבודת ריפוי ומודעות עצמית גבוהה. מצד שני, אנרגיה זו עלולה ללבות כעסים ואכזבה מעצמי ומהסביבה. זה לא זמן לתת מתוך ציפייה לקבל. בנוסף, כדאי להמתין כרגע עם ביצוע מטרות, כי החוסר פוקוס גדול עם מאדים בנסיגה בתאומים בריבוע לנפטון בדגים.



22.11 שמש עוברת למזל קשת. מזל טוב! הקשת מסמל עוצמה, כיוון למטרה, להיות בתנועה. סמל המזל חצי תחתון סוס שמסמל חיה אצילה, חיבור לטבע, מרחבים והתקדמות מהירה לעבר המטרה. חצי עליון אדם המסמל את האינטליגנציה אנושית. החיבור של האדם לסוס מסמל את החיבור שבין האדם לחי, אך האדם נמצא מעל החי, שולט על החיות. כיוון החץ והקשת כלפי מעלה מסמל כיוון למטרות גדולות ונעלות.

בני מזל קשת חברותיים, ספונטניים, אוהבים מרחבים, נסיעות, טיולים, בילויים, טיסות ומגורים במדינות חוץ. מתאהבים בקלות אך משתעממים בקלות. נהנתנים, בעלי חוש הומור, ראיה אופטימית ומלאי התלהבות ויצירתיות.

הקשתים נוטים לגאווה ויהירות, חוסר טאקט, מדחיקים רגשות ונוטים להתחמק מריבים ומחלוקות.

הקשתים טובים בשיווק, פרסום, מדריכי כושר, מדריכי טיולים, סוכני נסיעות, מורים, פילוסופים, אנשי דת.

כעת, מעבר השמש למזל קשת, האווירה נעשית יותר אופטימית.


ב24.11 האווירה מתמלאה באופטימיות ואפילו נאיביות ואופוריה. מולד הלבנה בצמוד לשמש בקשת. במקביל, וונוס ומרקורי צמודים בקשת, יופיטר בסוף מזל דגים חוזר להילוך ישיר. מקבץ נרחב של כוכבים על קבוצת המזלות המשתנים מכניסים משב רוח רענן, תנועה והתרגשות לקראת משהו חדש. אבל כדאי לתכנן היטב את המטרות כי הנטייה להתפזר גדולה עם מאדים בנסיגה שנמצא עדיין בריבוע לנפטון בדגים. איזון אנרגטי מגיע עכשיו משבתאי בדלי שנמצא במשולש הרמוני למאדים ומכניס שיקול דעת ואחריות אישית למטרות שהצבת לך.

מאחלת לנו שבת שלום ברוכה ומאירה.

באהבה,

מאיה גור פטל

9 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page