top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 24.2

Updated: Feb 17, 2023

אנחנו בפתח של תקופה חדשה. קודם כל האביב תיכף מפציע 😊. דבר שני ומהותי ביותר, שבתאי ופלוטו לאחר שהיה של שנים באותו מזל, יעברו ממש בקרוב למזלות חדשים. מה שאומר שהגענו לסוף תקופה מבחינת התנהלות הבסיס הכלכלי הגלובלי, המערך החברתי שמשתנה ללא היכר והבטחון.

השינויים גדולים ומתרחשים בכל רחבי הגלובוס ולא רק בישראל. מבחינה אישית, שימו לב היכן אתם מרגישים חנוקים ורוצים שינוי. אצל כל אחד ואחת הדחף לשנות נמצא במקום שונה בחיים וניתן לראות ולאבחן זאת במפה האישית.


היום התקשורת פורצת דרך, חדה כתער יחד עם שליפים והפתעות.. מרקורי בדלי במשושה ליופיטר בטלה מעניקים הזדמנות לראות את התמונה מזוויות שונות אבל עלולים גם להקצין את הדעות. במקביל להם, מאדים בתאומים במשושה לכירון בטלה עלולים להביא למעשים קיצוניים מתוך פולסים של רגע. האנרגיה נפיצה וכדאי להימנע מוויכוחים שיכולים בקלות רבה להתדרדר לאלימות.


ב19.2 שמש עוברת למזל דגים. מזל טוב! מזל דגים הוא המזל השנים עשר והאחרון בגלגל המזלות. מזל דגים מסמל ויתור על האני וחיבור טוטאלי לכלל, למערכת הגדולה מתוך אמונה ומודעות, ניסיון והבנה שכל אחד הוא חלקיק קטן מתוך מערכת עצומה. מצד שני, האמונה יכולה לנבוע מתוך פחד ממשהו שאינו ברור לי ומרגיש גדול ומאיים. מזל דגים חושף אותנו לעומקי הנשמה. אהבה מול שנאה, פחד מול גבורה, אור וחושך. סמל המזל הוא שני דגים השוחים לכיוונים מנוגדים אך קשורים זה לזה ומדגישים את השונה ואת המשלים.

ביהדות מזל דגים נקשר לחודש אדר. משנכנס אדר מרבין בשמחה! מזל דגים מסמל ברכה, פריון ומזל. חודש אדר ומזל דגים מסמלים את סוף הגלגל. שמחה ומזל לקראת האביב, פריחה מחודשת של הטבע, של האדם בגוף, נפש ורוח.

בני מזל דגים בעלי אינטואיציה חזקה, רגישות גבוהה לחיוב ולשלילה, ביישנים, סבלניים, מופנמים רגשית, אומנים בעלי דמיון מפותח. מתקשים להתנהל במסגרת הזמן והמרחב. מלאים בפנטזיות ועלולים להתאכזב מהמציאות השגרתית ומהסביבה וליפול להתמכרויות שונות. נוטים להרגיש לא מובנים, מקופחים ואפילו לחוש קורבנות.

בני מזל דגים טובים באומנות, מוזיקה, משחק, ריקוד, במקצועות התרפיה בזכות סבלנותם ורגישותם הגבוהה. נוטים לעסוק בפוליטיקה מתוך חלום להפוך חזון למציאות.



כעת, עם מעבר השמש למזל דגים, מולד הירח בדגים צמוד לשמש. שניהם צמודים לשבתאי שנמצא בסוף מזל דלי. שלישיה זו מראה לנו מה עלינו לסיים על מנת להתחיל תקופה חדשה. צמידות שמש וירח בדגים מעצימים את האינטואיציה, האהבה, השאיפות והחלומות. החושים מתעצמים לגבי מה נכון לשחרר כעת ועל מה להתמקד כדי להתקדם. שימו לב אם אתם מרגישים כיווץ לגבי פעולה מסוימת, או התרחבות?

מולד הירח מגדיל גם את החמלה והסובלנות כלפי האחר אבל מהר מאוד אנרגיה זו משתנה מכיוון שוונוס עוברת למזל טלה, מפנה את הפוקוס פנימה ומעלה את השאלה אלו ערכים מובילים אותנו והאם קולנו נשמע? באותו זמן, מרקורי בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מגבירים את קול מחאתם של אלו שחשים בחוסר צדק.

לקראת סופשבוע הרוחות עלולות שוב לסעור עם מרקורי בדלי במשולש למאדים בתאומים. יחד עם זאת, אנרגיה זו יכולה להוליד רעיונות חדשים, חשיבה אל מחוץ לקופסא, הברקות, חיבור לאנשים חדשים בעלי רעיונות משותפים והתרגשות לקראת הבאות.

מאחלת לכולנו שבת שלום ואהבה

מאיה גור פטל

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page