top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 27.1

השבוע הקרוב אלה ימים אחרונים של נסיגת וונוס. קחו את הימים האלה לבחון מחדש את הדרך בה בחרתם ללכת והאמירות אחריהן אתם עומדים, בעיקר עכשיו כשהשמש נמצאת במזל דלי ומאירה לכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם. אוראנוס יצא מהנסיגה בשור, מכניס כעת התרגשות גדולה וממנף קדימה עשיה שלכם או שעלול להכניס ספק גדול הנובע מחוסר התאמה בין המקום שחשבתם שתהיו לבין המציאות. אוראנוס בשעתו קדימה בשור קורא לנו להתעורר ולהכיר את עצמנו מחדש.


קפאון או שינוי תנועה? ב23.1 מרקורי בנסיגה נצמד לשמש בדלי, מה שנקרא באסטרולוגיה "קזימי" מעין התכה של מרקורי מקרבתו לשמש. אנרגטית צמידות זו גורמת לחוסר יכולת לראות את התמונה באופן ברור ולנטייה לפעול מתוך אימפולסיביות, אך הפעם שמש במזל דלי מעניקה השראה וחשיבה מחוץ לקופסא. דחף לפעול מתוך אומץ אישי, מתוך האינדיבידואל ופחות מהצורך להתאים לחברה. זמן זה יכול להביא להקלה מסוימת ופתיחות מבחינת חוקי חופש התנועה. מבחינה אישית אנרגיה זו מחדירה אומץ לפעול בדרך שונה.



נקודת מפנה. מ23.1 תחושת חוסר הסיפוק והכבדות משתחררות מעט ומקבלות תפנית בעזרתה של וונוס שנעצרת לקראת חזרה להילוך ישיר (שתתרחש ב29.1) ונמצאת במשולש הרמוני לאוראנוס בשור. זמן מעולה לבדוק דרכים חדשות למימוש עצמי ואולי בחירות חדשות? שימו לב מה מוביל אתכם לבחירות הללו? האם אתם מובילים או אולי מובלים?


המוטיבציה עולה. מאדים עובר ב24.1 למזל גדי וממקד את המטרות. העייפות מפנה לאט את מקומה לנחישות ותושייה (עדיין מרקורי בנסיגה). מאדים בגדי מפקס את התמונה ומעניק סדר מובנה לעשיה נכונה ופרקטית. במידה והתפזרתם לאחרונה עם רעיונות שונים וקושי להחליט ולסדר את המטרות, עכשיו יהיה לכם הרבה יותר קל ופשוט.


העיניים מופנות אל המצב הכלכלי הרעוע ב25.1 עם חזרתו של מרקורי למזל גדי. זמן לאסוף מידע פרקטי ולתכנן מטרות בהתאם. התמונה הכלכלית הקשה נחשפת מרגע צמידות מרקורי לפלוטו בגדי מ27.1. מבחינה אישית זמן זה מקלף מאתנו המון שכבות של התניות חברתיות וזה יכול להביא לכאוס פנימי וכבדות נפשית מתוך מקום שבודק את המניע לבחירות שעשינו ואולי הגיע הזמן לשנות?


עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

58 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page