top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 27.10

Updated: Oct 21, 2022

שבוע עם הרבה התרחשויות לפנינו.

נתחיל עם צמידות וונוס ושמש במאזניים. השיא ב22.10. צמידות זו מתרחשת כשוונוס נמצאת על אותו מישור עם השמש וכדה"א. האנרגיה של וונוס חזקה ונקראת לב השמש. כמה מדהים שאנחנו זוכים לאנרגיה של חמלה, אהבה, סבלנות ונתינה בזמנים כה אקוטיים של שינוי אגרסיבי.


23.10 שמש וונוס עוברות יחד למזל עקרב. מזל טוב! בני מזל עקרב בעלי מבנה אישיות חזק. האמיצים שבחבורה. נחושים בעמדתם ובעלי יכולת לחימה בלתי מתפשרת. מלאי תשוקה וקסם אישי כובש, עיניים עמוקות וחודרות. פועלים מתחת לפני השטח על מנת להשיג את המטרות שלהם. בעלי פוקר פייס אבל עם זיכרון רגשי לטווח ארוך, מוכנים לסלוח אבל לא לשכוח. מיניים מאוד, שולטים על בני הזוג.

בני מזל עקרב עלולים לסבול מקנאות יתר, מניפולציות, אובססיביות והרס עצמי.

העקרבים טובים בעמדות מפתח, אנשי צבא, בילוש, משטרה, סקסולוגים, פתולוגים, פסיכולוגיה, מטפלים אלטרנטיביים.

כעת עם מעבר השמש לעקרב, וונוס עוברת יחד איתה על אותה המעלה! אז מה זה אומר? הרגשות נעשים קיצוניים יותר. וונוס שליטת מזל שור, משרה נוחות, סיפוק ושלווה, נמצאת עכשיו מול שור במזל עקרב, מקום פחות נוח עבור וונוס. המתח מורגש באוויר. האמוציות גבוהות. הנטייה להתאהבות חזקה מאוד ומאידך הנטייה לשנאה גדולה. הזהרו ממניפולציות, קנאה והתפרצויות של כעסים. מהלכים ופעולות נעשים מתחת לפני השטח למרות שהדחף להתפרץ גדול עם זווית 150 בין שמש וונוס בעקרב ליופיטר בטלה.



25.10 ליקוי חמה חלקי בעקרב. ליקוי חמה מתרחש כאשר הירח נמצא על אותו מישור בין כדה"א לבין השמש ומסתיר את מרבית אור השמש מאתנו. הליקוי החלקי יראה מעל אירופה, מזרח תיכון, צפון מזרח אפריקה, הודו ומערב סין. שיא הליקוי ב14:00. אז איך הליקוי ישפיע? הליקוי עלול לגרום לפעולות מתוך אימפולסיביות, נטייה לצאת לפעולה ממקום של אגו ולגרום לנזק, כאשר שמש וירח בעקרב בזווית 150 ליופיטר בטלה.

אבל במקביל, שבתאי חוזר להילוך ישיר, ממתן את האווירה הנפיצה ומשרה בגרות ואחריות. מכניס משמעת פנימית לסדר מטרות באופן יעיל. בעיקר יושפעו מזלות דלי, אריה, שור ועקרב.


בהמשך השבוע נוצרת הזדמנות לפתוח ערוץ תקשורת חדש למען קידום אינטרסים משותפים ומתן עזרה לקבוצות שונות באוכלוסייה. בנוסף, במידה ותשחררו מן האגו, יש עכשיו הזדמנות לפתוח את הלב מול אהובים וקרובים ולתקן קשרים שנוצר קצר בשנה אחרונה.


מאחלת לכולנו שבת שלום מוארת ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page