top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 28.4

ליקוי חמה מאוד משמעותי לפנינו ב 20 לאפריל בבוקר 29 מעלות בטלה. ליקוי חמה קורה כל חצי שנה בזמן מולד הירח כאשר הירח נמצא בין כדה"א לבין השמש על אותו מישור ומחשיך אזור מסוים על פני הכדור. הפעם הליקוי יראה מעל אוסטרליה, אינדונזיה ומערב פפואה ניו גיני. הליקוי לא יראה מעל אזורנו, אך כולנו נושפע ממנו. הליקוי קריטי מכיוון שמהווה נקודת מפנה חזקה מאוד לשינוי!!



בד"כ כאשר מתרחש ליקוי חמה במזל טלה, האנרגיה מאיצה בנו לממש רצונות ורעיונות ולהתקדם בכל הכח. הפעם הליקוי קורה בסוף מזל טלה ובריבוע לכוכב פלוטו במזל דלי והאנרגיה מאיצה בנו לסיים פרק בחיינו ולהתחיל פרק חדש. שימו לב באיזה תחום אתם מרגישים שהגעתם לקצה ואתם חייבים לבצע שינוי. האם זה בתחום הבריאות? לימודים? זוגיות? היכן אתם מרגישים חוסר סיפוק גדול? הדחיפה האנרגטית עכשיו קורית במזל טלה ועלולה לגרום לכעסים ולמעשי אלימות מתוך פולסים של רגע. על מנת לעבור את הליקוי באופן חיובי, יעיל ומועיל, כדאי להתכוונן לפני, להודות על כל מה שהשגתם עד כה בחייכם ועל הצביר הקרוב אליכם. כיצד אתם משתקפים בעיני הקרובים אליכם והפוך. הליקוי ישפיע בעיקר על מזלות טלה, מאזניים, שור ועקרב.



מיד לאחר הליקוי, שמש עוברת למזל שור. מזל טוב! מזל שור אוהבים שגרה נעימה ונוחה. משדרים אנרגיה של בטחון ויציבות. אחראים, פרקטים, ישרים ואוהבים אסתטיקה. בני מזל שור בעלי הופעה חיצונית מרשימה, נהנתנים, אומנים, מלאי השראה ויצירה, אניני טעם, נמשכים לעמדות כח בחברה ומשדרים בטחון לסביבה.

בני מזל שור נוטים לעקשנות, כוחניות. נוטים לדאגה שלא יהיה מספיק ומתקשים לשחרר חפצים. מפנימים רגשות ועלולים להתמכר למתוקים, אכילה רגשית. נוטים לעצלנות ומוכנים לשינויים באורח חייהם רק כאשר מרגישים שאין ברירה אחרת. בעתות של חוסר וודאות מתקשים להתנהל ולזרום ועלולים לפתח חרדות ודכאון.

בני מזל שור טובים בעיצוב, אסתטיקה, ייעוץ אישי ופיננסי, ניהול, אומנות.

כעת, עם מעבר שמש למזל שור, נוצר ריבוע מאתגר מאוד לפלוטו בדלי ויחד מדגישים את סופה של תקופה כלכלית וחברתית ויציאה לתקופה חדשה. ב21.4 מרקורי כוכב התקשורת נכנס לנסיגה בשור בצמוד לאוראנוס ומגביר את חוסר יציבות הקרקע, הכלכלה והבטחון. מבחינה אישית, עולה השאלה אלו ערכים מובילים ומנתבים את דרככם. מזל שור נוגע גם בטיבן של מערכות יחסים שונות. תעלה השאלה מה אני מקבל לעומת כמה נותן.

הימים שלאחר ליקוי החמה טעונים אנרגטית ויגיעו לשיא בליקוי הלבנה המלא בעקרב ב5 למאי. הרוחות סוערות כאשר מאדים בסרטן במשושה לאוראנוס ולמרקורי הנסוג בשור ולוחצים חזק לשינוי חברתי. קבוצות שונות באוכלוסייה רוצות הכרה וזכויות בשייכות שלהן למדינה ולחברה.

במהלך שבוע הבא שמש בשור במשושה לשבתאי בדגים יוצרים אנרגיה מאופקת. שבתאי בדגים מרסן את האווירה התזזיתית ומכניס סדר וחוקים לתבניות המערכת. אנרגיה זו מופיעה ביום העצמאות לישראל ומעלה את השאלה האם יש לנו על מי להישען או שאנרגיה זו מדכאה מתוך הבנה שכחלק ממערכת יש לציית לחוקי השלטון.

לקראת סופשבוע האנרגיה מתעוררת עם אוראנוס בשור בהרמוניה לוונוס בתאומים ולמאדים בסרטן. הזדמנות ליצירתיות חדשה, לסדר את המטרות מחדש. עם זאת, אל תשכחו שמרקורי כרגע בנסיגה בשור עד 16.5 ונוצר פער גדול בין הרצוי למצוי. קבלו באהבה את שמגיע וגם את מה שלא, כל דבר בעתו.

מאחלת לכולנו שלום ואהבה

מאיה גור פטל

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page