top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 22.7 עד 28.7

Updated: Jul 22, 2022

עוברים למזל אריה 😊מזל טוב!! תהיתם פעם מה המשמעות של מזל כזה או אחר? ואיך יודעים מתי מתחלף מזל? אז ככה, מזל החודש נקבע לפי מיקום השמש בשמיים. כפי שאתם יודעים אנחנו נמצאים במערכת שהכוכב המרכזי והגדול ביותר בה נקרא שמש ועל שמו – שם המערכת. מערכת השמש נעה על מישור המילקה ברצועת אוריון, אחת מתוך שש רצועות המרכיבות את שביל החלב ואגב, הקטנה שבהן. מידי חודש עוברת השמש במישור קבוצת כוכבים הנקראים מזל.

היום 22.7 שמש עוברת למזל אריה. מזל טוב! האש של האריה מאירה את הסביבה. מזל אריה אוהב את מרכז הבמה, משדר מנהיגות וחוזקה. מפיץ אור, אהבה ונתינה. דמות סמכותית בעלת נפש אצילה.

בני מזל אריה בולטים בחברה. בעלי יכולת הנהגה וסוחפים אחריהם את הסביבה. נוטים לגאווה יתרה ומתקשים להודות בטעויות. רומנטיים ונסחפים אחר התאהבויות וכיבושים. נוטים לראוותנות, פזרנות, כוחניות ודרמה.

בני מזל אריה טובים במשחק, ניהול, פוליטיקה והדרכה.

כעת, עם מעבר השמש למזל אריה, החום עולה. הבטחון מתחזק והתקשורת מלאה באגו. יש נטייה להתבצרות במקום מבלי להקשיב לצד השני.



23.7 – 25.7 הנטייה לגאווה והתנצחות גדולה. מרקורי באריה במשולש ליופיטר בטלה מאדירים את האגו, מלהיטים את הרוחות ומגבירים את השיח לקולני ומלא כוחניות. במקביל, וונוס בסרטן בריבוע ליופיטר בטלה גורמים לתחושה של אכזבה מהסביבה. הפער בין דיבורים למעשים גדול משחשבתם. כדאי כעת להוריד ציפיות מהסביבה ולקחת אחריות אישית על הצעדים הבאים.


26.7 – 27.7 זהירות מפעולות שתתחרטו עליהם. מרקורי באריה בריבוע למאדים בשור עלולים לגרום לגאווה יתרה, לוויכוחים מתוך אגו ולמעשים מתוך כעס ואימפולסיביות של רגע.


28.7 מולד הירח באריה בצמוד לשמש מסמל את תחילתו של חודש אב העברי. האווירה חמה מאוד ונפיצה. שמש וירח צמודים במשולש ליופיטר בטלה ויחד מעצימים עוד יותר את האגו והיהירות. במקביל, התקשורת קצרה וטעונה מאוד כאשר מרקורי באריה בריבוע לאוראנוס, ראש דרקון ומאדים בשור. במדינה המצב הבטחוני והחברתי נפיץ. קיימת סכנה לפעולות קיצוניות מתוך תחושה שאין מה להפסיד. מבחינה אישית, שימו לב אם אתם מרגישים מלאים באנרגיה או מרוקנים וכועסים. מולד הירח מאיר לנו בעוצמה את הערכים על פיהם אנחנו שואפים להתנהל בשגרה.


שתהיה לנו שבת שלום, ברוכה ומאירה

באהבה,

מאיה גור פטל

24 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page