top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 29.3

אנחנו מתקרבים לליקוי לבנה במאזניים.

קיים עכשיו מקבץ כוכבים בדגים ובטלה ומעצימים את אנרגיית שני המזלות. אופן ריכוז הפלנטות בשני המזלות יכול לבוא לידי ביטוי בשני מובנים: אנרגיה של דיכוי שעלולה להוביל לכעס ואלימות. או בגרות נפשית שצומחת מתוך הקושי הרגשי ומכוונת למימוש עצמי מחדש.


כוכב מאדים עובר עכשיו למזל דגים שעלול להחליש ולפזר את המטרות לכל עבר. במידה והתוכניות שלכם כבר מסודרות אז מאדים בדגים דווקא יכול לשמש כעזר ולדחוף אתכם לממש את השאיפות. במקביל, וונוס צמודה לשבתאי בדגים ומכריחים אותנו לעשות סדר בבלאגן. במפת ישראל ריכוז הכוכבים בדגים ובטלה מהווה הזדמנות להגיע לפשרות ולהסכם להחזרת החטופים.

מדהים שריכוז כזה עוצמתי של פלנטות בדגים ובטלה מתרחש בזמן חג פורים! חג שמספר לנו בגלוי במגילת אסתר שכן ניתן לשנות את הפור. מזל דגים מסמל אמונה שלמה ומזל טלה מסמל את מימוש האמונה בפועל.



25.3 ליקוי לבנה במאזניים מול שמש בטלה, מתרחש בזמן ירח מלא כאשר כדה"א נמצא בין השמש לירח על אותו מישור וכך כדה"א יוצר צל על הירח. הליקוי יראה מעל יבשת אמריקה. אמנם לא נראה את הליקוי מעל אזורנו, אבל נרגיש אותו היטב. אנרגית הליקוי מחזקת את הכמיהה לשיתוף, סבלנות, הדדיות ואחדות בעם. אחרי תקופה כל כך ארוכה של לחימה והתבצרות בעמדות, הליקוי במאזניים מוריד את רף האגו ומשרה אנרגיה של כמיהה להקשבה ופשרה והזדמנות להגיע להסכם ושיתוף פעולה. אמנם התקשורת אינה במיטבה כי מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא לקראת נסיגה, אבל יחסית להמשך, יש לנו כאן הזדמנות שכדאי לנצל.


במהלך השבוע, וונוס בדגים בהרמוניה לאוראנוס בשור יעניקו לנו הזדמנות לגשר על פערים ולהתפשר על עקרונות למען אינטרסים משותפים. גם מבחינה כלכלית יכולות להיות הפתעות לטובה.


לקראת סופשבוע אנחנו מקבלים מידה מסוימת של יציבות רגשית ושכר משתלם משבתאי בדגים בהרמוניה ליופיטר בשור. כוכב שבתאי מסמל את המבוגר האחראי שנמצא בדגים הרגשן ומכניס איפוק ויציבות, והזווית ההרמונית ליופיטר בשור מראה לנו שבזכות השליטה ברגשות אנחנו מקבלים שכר.

היציבות היא יחסית מכיוון שאנחנו לקראת נסיגת מרקורי במזל טלה ונמצאים בזמן של בין הליקויים. עברנו ליקוי לבנה ולפנינו ליקוי חמה סוער שיהיה בטלה ב8 לאפריל עליו אפרט בהמשך.

מאחלת לנו שבת שלום ובשורות טובות אמן

מאיה גור פטל 

81 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page