top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 3.3

השבוע הקרוב הרוחות מתלהטות כאשר וונוס בטלה מתקרבת ליופיטר. בד"כ צמידות זו מחדירה אנרגיה של התלהבות ורעיונות חדשים להתפתחות וקידום. אבל כעת, עם מיקומם של שאר הפלנטות, האנרגיה בדגש על מרידות ובעיטה במוסכמות.

התקשורת מתפזרת וקולנית עם מרקורי בדלי במשולש למאדים בתאומים. ממש קשקשת ברשת. לכולם יש מה לומר, אבל פחות סבלנות להקשיב. במידה ומצליחים למתן את האגו ולהקשיב אחד לשני, אנרגיה זו יכולה להביא לרעיונות חדשים ולשיח חדש ופורץ דרך.



במהלך השבוע האווירה נעשית רצינית וכבדה והתקשורת נהיית קרה כאשר מרקורי מתקרב לשבתאי שנמצא בסוף מזל דלי. אנרגיה זו עלולה להוריד את מצב הרוח. כדאי להתמקד במטרות מתוך שיקולים מחושבים ולמזער רגשות.


לקראת סופשבוע האנרגיה הקיצונית בשיא כאשר מצד אחד הרגשות סוערים עם צמידות וונוס ליופיטר בטלה והצורך לשנות מצב קיים בוער מבפנים. מצד שני, אווירה של איפוק ודיכוי עם צמידות מרקורי לשבתאי שנמצא בימיו האחרונים במזל דלי לפני מעברו לדגים בעוד כשבוע. נוסף לכך, אל תשכחו שפלוטו נמצא בימיו האחרונים במזל גדי, מעמיק את המשבר הכלכלי העולמי ומכין אותנו להתחלה חדשה ושונה לאחר מעברו למזל דלי ב23 למרץ על כך אפרט בהמשך.


מאחלת לכולנו שבת שלום ואהבה

מאיה גור פטל

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page