top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 30.6

השבוע הקרוב חם. המחאות והפגנות עולות שלב.

24.6 תחושת חוסר וודאות כללית ואי יכולת לראות בבהירות את המצב הכלכלי קדימה.


25.6 הירח נצמד לאוראנוס בשור ומטלטלים את הכלכלה והבטחון. אנחנו עדים לנתונים חדשים בשטח.


26.6 שביתות ומחאות. מרקורי בתאומים במשושה לכירון מגבירים את קול המחאות לצדק ושוויון. שמש בסרטן בריבוע ליופיטר בטלה מגבירים את זעקתם של אנשי מערכת החינוך הקשורים לעתיד הילדים - מזל סרטן.


27.6 – 28.6 התחושה היא של עמידה במקום לפני הזינוק קדימה. שבתאי במזל דלי במשושה למאדים במזל טלה. אמנם הזווית הרמונית, אבל שבתאי משמש כמעצור ומכניס ספק לכל מטרה שרוצים להוציא לפעולה. האנרגיה של שבתאי מחזיקה כרגע במושכות את מאדים בטלה שמדליק את האווירה ומכניס הרבה חוסר מנוחה ודרייב אדיר להתקדם. במקביל, יופיטר בטלה במשושה לוונוס בתאומים מעניקים הזדמנות למפגשים חברתיים ועסקיים יעילים ומועילים לכל הצדדים. זמן לשתף פעולה על מנת להתקדם.



29.6 היום מולד הירח בסרטן צמוד לשמש פותח חודש חם ומותח. הירח והשמש בריבוע ליופיטר בטלה מכניסים אווירה של אקשן. מזל סרטן ומזל טלה שייכים לקבוצת המזלות הקארדינלים – חדורי המטרה. הזווית המאתגרת בין השמש והירח בסרטן ליופיטר בטלה מעלים את רף המתח והנטייה לפעול מתוך פולסים רגשיים של כעס. באותו זמן, וונוס בתאומים במשושה ליופיטר בטלה מעניקים את התירוץ ליציאה לפעולה. במקביל, מאדים במזל טלה בריבוע לפלוטו בגדי דוחפים לעשיה מתוך תחושה של אין מה להפסיד.


30.6 שבתאי בדלי במשולש למרקורי בתאומים מצננים מעט את האווירה. מכניסים איפוק, בגרות ושיקול דעת לאימפולסיביות הקיימת.


מאחלת לכולנו שבת שלום ומאירה

באהבה,

מאיה גור פטל

28 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page