top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 31.3

Updated: Mar 24, 2023

כוכב פלוטו עובר למזל דלי לאחר שהיה בגדי מ2008. כרגע פלוטו ישהה בדלי עד חודש יוני בו ייסוג חזרה למזל גדי עד סוף שנת 2023, אז יחזור לדלי ויזגזג בין שני המזלות במהלך 2024 עד שיכנס סופית לדלי בנוב' 2024 ל20 השנים הבאות. אמנם גודלו של פלוטו קטן יחסית מבחינה אסטרונומית, אבל לאורך ההיסטוריה, פלוטו פורר מהבסיס את המקום אליו הגיע ובונה מחדש.



אז איך מעברו של פלוטו לדלי ישפיע עלינו? האנרגיה הפלוטונית שוברת את ההתניות החברתיות והכלכליות ומעניקה אומץ לחשוב ולפעול אל מחוץ למסגרת. כל זה מגיע לאחר שפלוטו שהה בגדי ופורר את בסיס הכלכלה, הבטחון והאמון שהעניקו אזרחים לשלטונות שונים ברחבי הגלובוס. פלוטו בדלי מעניק את החופש האמיתי לממש את הפוטנציאל האישי. ישנה את פני המערך החברתי שאינו חרד מפני השלטון ועומד על זכויותיו. כמו בכל שינוי, נוצר מאבק בין הישן לחדש עד לכניסתו הסופית של חדש.

פלוטו בדלי יביא לפריצות דרך במדע ובטכנולוגיה. יתגלו מניפולציות טכנולוגיות לצורך שליטה וכח ויעברו שינוי מהותי.

מבחינה אישית, פלוטו בדלי יחשוף בפנינו את הערכים האמיתיים למהות קיומנו. עבודת מודעות עמוקה כאינדיבידואל וכחלק מחברה.


השבוע הקרוב האווירה התוקפנית ממשיכה עם מקבץ הכוכבים בטלה. מפלס האגו גבוה והתקשורת חדה.

ב25.3 מאדים נכנס לסרטן ומעלה את רף העוינות והלחימה על הבית. מאדים יוצר זווית 150 לפלוטו בדלי ומעצימים את תחושת המשבר. עלולים להיווצר ניתוקים בין חברים ובמקומות עבודה.


במהלך השבוע התקשורת מתלקחת עם צמידות מרקורי לשמש בטלה. המנעו משיח קולני ואלים שעלול להתדרדר בקלות לאלימות.

תחושת הבטחון הכלכלי, חברתי ומדיני מעורערים עם צמידות וונוס לאוראנוס בשור, אכזבה מהמצב הקיים ורצון גדול לשינוי.

לקראת סוף השבוע האווירה מעט מתמתנת אבל יחד עם תחושת כבדות. מאדים בסרטן במשולש לשבתאי בדגים. אמנם הזווית הרמונית אבל שתי האנרגיות הפוכות זו מזו. מאדים דוחף לפעולה ואלו שבתאי עוצר, מכניס ספק ומכריח לחשוב היטב לפני מעשה.


לכל השואלים מתי המצב משתפר, אנחנו נמצאים בקו תפר בין ישן לחדש. כל מה שאינו עובד בהרמוניה, מושחת ומקולקל מיסודו התגלה וממשיך להתגלות על מנת לנקות את השטח ולהצמיח שורשים חדשים ובריאים להמשך צמיחה מניבה. ממש כמו ניקיון לפני פסח.


מאחלת לכולנו שבת שלום וחמלה

באהבה

מאיה גור פטל

21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page