top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 4.11

אנחנו בימים של בין הליקויים. עברנו ב25.10 ליקוי חמה חלקי בעקרב ולפנינו ליקוי לבנה מלא ב8.11 בשור. ציר המזלות עקרב ושור נוגעים בנושאים של ערכים. ובנוסף לכך, וונוס שליטת שור, ניצבה בלב ליקוי החמה בעקרב והעלתה אף יותר את חשיבות ערך של רכוש, מעמד, השכלה וזוגיות. ימים אלה מציפים את תחושת חוסר הסיפוק. במידה ואתם חשים זאת היטב, תראו בכך הזדמנות להתחבר לאמת הפנימית ולחשב מסלול מחדש. לבדוק את הדרך בה אתם מתקדמים ואלו ערכים ממלאים אתכם באנרגיה להמשיך ולהתקדם. האינטואיציה חזקה עכשיו. זמן נהדר לעצור לרגע את הרוטינה, מדיטציה, להקשיב ללב.


28.10 יופיטר הכוכב הגדול ביותר אחרי השמש, חוזר חזרה לדגים ומעניק הזדמנות להתחבר לאני הפנימי. הרגשות מועצמים לטובה ולרעה. מיד עם חזרתו לדגים, נוצר משושה הרמוני בינו לבין פלוטו בגדי ויחד מחזקים את המודעות הנפשית והבנה פנימית לעובדה שאנחנו בפתחה של תקופה כלכלית וחברתית חדשה.



30.10 מאדים נכנס לנסיגה בתאומים לתקופה של מעל לחודשיים עד 13.1.2023. כוכב מאדים, שליט מזל טלה, מסמל את הניצוץ לפעולה. חדור מטרה, כיבוש. האנרגיה של מאדים מניעה אותנו בכל בוקר לקום מהמיטה ולהתחיל יום חדש. מאדים נמצא בכל מזל כ45 יום, מסיים הקפה סביב השמש ונכנס לנסיגה בכל שנתיים וחצי. הפעם הנסיגה במזל תאומים והקצב מואט. מאדים במזל תאומים עלול להביא לחוסר מיקוד והתפזרות במטרות. הנסיגה של מאדים בתאומים תורמת בכך שהקצב איטי ויש לנו הזדמנות לבחון את כדאיות המטרות שהצבנו לעצמנו. כמו כן, הנסיגה של מאדים מעניקה את היכולת לזהות שקרים ואחיזות עיניים. אל תשכחו שבזמן זה האינטואיציה חזקה אז במידה ועינכם רואות משהו אחד ותחושת הבטן אחרת, כדאי להקשיב לתחושת הבטן.


השבוע מתקיימות בחירות בארץ ואני בחרתי שלא לבחון את העניין בגלל חוסר רצון לגעת בפוליטיקה. מבחינה כללית מבלי לבחון מפות של מתמודדים באופן אישי, הרבה מידע כוזב והבטחות שווא מככבים עכשיו. מהלכים פוליטיים נעשים מתחת לפני השטח עם מעברו של מרקורי למזל עקרב. במקביל, מאדים בנסיגה בתאומים בריבוע לנפטון בדגים, זווית מאתגרת העלולה לגרום לבלבול בין מציאות לדמיון. מה אמת ומה אשליה?


בהמשך השבוע האווירה מטלטלת עם וונוס שנמצא בעקרב מול אוראנוס בשור. תחושת חוסר סיפוק, אכזבה וחוסר סבלנות. במידה ונקלעתם לוויכוח עם בני הזוג או עם קרובים אליכם, עצרו לרגע את האמוציות ובדקו איזה שעור עלינו ללמוד מחוויה זו. אוראנוס המטלטל בשור נמצא בריבוע לשבתאי בדלי שחזר להילוך ישיר וקיימת היכולת עכשיו להפעיל שיקול דעת ומחשבה לפני שנותנים לאמוציות לפרוץ החוצה.


מאחלת לכולנו שבת שלום שלווה ורגועה

באהבה,

מאיה גור פטל

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page