top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 4.8

אנחנו מגיעים לימים מאוד עוצמתיים. האווירה מתלהטת ומלאה אקשן, אבל מקבלים האטה מסוימת מיופיטר ענק הגזים שנמצא במזל טלה ונכנס עכשיו לנסיגה לתקופה של ארבעה חודשים עד 24.11.2022. יש לנו הזדמנות כעת להאט מעט את הקצב ולבחון את המקומות אליהם הגענו. ללמוד ולתקן מה לא עובד לשביעות רצוננו.


29.7 – 30.7 מגיעים לפיק אנרגטי. שמש באריה במשולש ליופיטר בטלה מעלים את הטמפרטורות והאווירה חמה ותזזיתית. נצלו חלון בזמן זה להודות על כל מה שיש לכם וכך להגדיל את השמחה והאהבה לעצמכם ולסביבה. במקביל, מאדים נצמד לאוראנוס ולראש דרקון בשור ומקצינים את תחושת חוסר היציבות והדחפים לשינוי חזקים מתמיד. בישראל שהיא בת מזל שור היציבות הביטחונית, כלכלית וחברתית מטלטלים. מבחינה אישית, עלולים לגבור דחפים לפעולות מתוך כעס מבעבע. אבל מצד שני, זו יכולה להיות הזדמנות לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהגיע להארות רוחניות ופריצות דרך אישיות ועסקיות. בגלל צמידות מאדים ואוראנוס לראש דרקון, הפעולות שנוקטים עכשיו ישפיעו לטווח ארוך. אווירה חיובית מגיעה כעת מוונוס בסרטן במשושה למאדים בשור ומעניקים ערך מוסף למטרות שונות שהצבתם לעצמכם. הזדמנויות בקידום עסקי, שיתופי פעולה, הכרויות רומנטיות וביסוס מערכות יחסים קיימות. אנרגיה זו משפיעה במינון ובאופן שונה על הפרט, הדבר תלוי במפה האישית.


31.7 האווירה עדיין מאוד חמה לחיוב ולשלילה, התלהבות יתרה ויוזמה לבצע משימות ואתגרים, אך קיימת סכנה ליהירות, התנצחות ופיצוצים. במקביל, מרקורי באריה מול שבתאי בדלי עלולים לשבש את התקשורת, לגרום לקצרים, אלימות ופירוק יחסים. מבחינה אישית, כדאי לשמור את הביקורת בפנים. אם אתם חייבים לדבר, לנסח היטב את המילים לפני שיצאו לכם מהפה.


1.8 – 4.8 זמן שינוי. מאדים צמוד על המעלה לאוראנוס וראש דרקון בשור. אנרגיה מאוד חזקה של שינוי יושבת על מזל שור ומרעידה את הקרקע. כוכב וונוס בסרטן במשושה למאדים, אוראנוס וראש דרקון בשור מאירים ומעירים את הצרכים העמוקים שלנו. מבחינה אישית, הערכים עבורם אנחנו פועלים משתנים ומקבלים משמעות חדשה. אנרגיה זו דוחפת בעוצמה אדירה להיות בעשיה ולשנות את מה שתוקע פיזית ונפשית. מרקורי באריה בזווית 150 לפלוטו בגדי ממקדים את הפוקוס על הפרטים הקטנים שבשגרה ומראים לנו את משמעות הקיום שבבסיס, בפשוט.

מרקורי עובר למזל בתולה ב4.8 והתקשורת נהיית יעילה ופרקטית. נוצר לנו זום על הפרטים הקטנים המרכיבים את התמונה השלמה באופן מסודר וברור ומעניקים הזדמנות להתנהלות עסקית וחברתית יעילה ומניבה לכל הצדדים.


מאחלת לכולנו שבת שלום מאירה ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

18 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page