top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 5 לאפריל

אנחנו בימים של בין הליקויים. עבר אותנו ליקוי לבנה במאזניים ב25 למרץ ולפנינו ליקוי חמה בטלה ב8 לאפריל. הימים של בין הליקויים אינם יציבים ומכריחים אותנו לשנות תנועה. התחושה היא של מיאוס גדול מהמצב הבטחוני והחברתי. עלולים להתפתח הפגנות אלימות מתוך דחף לשנות את המצב הקיים.


בסופשבוע האווירה טעונה וחמה אבל עדיין מרגישים אופטימיות באוויר שמלווה אותנו מחג הפורים ומעניקה לנו תקווה שהמציאות יכולה להתהפך עלינו לטובה כשוונוס בדגים בהרמוניה לאוראנוס בשור.



2.4 מרקורי כוכב התקשורת מתחיל נסיגה במזל טלה והמחאות והפגנות עולות שלב. האלימות המילולית מתגברת והאווירה סוערת ומתוחה. נקודה מעניינת נוספת מתרחשת השבוע כשוונוס נצמדת לנפטון בדגים ויחד משרות אווירה של חמלה ורכות. אבל, האנרגיה הזו יכולה גם לגרום לערפול חושים, טשטוש המציאות וקושי להבדיל בין פנטזיה לאמת. במפת המדינה, שילוב שני המהלכים הפלנטרים האלו יכולים להעיד על ימים בהם האמת והשקר כל כך מעורבבים וכבר לא ניתן להבדיל ביניהם. פער עצום בין מה שקורה באמת בשטח לבין מה שרואים ברשתות חברתיות ובחדשות. 

מרקורי יהיה בנסיגה עד 25.4. עוצמת הנסיגה והשפעתה תהיה חזקה מבדרך כלל בגלל שזמן הנסיגה מתחיל בין ליקוי לבנה לליקוי חמה שמהווים האצה אנרגטית אדירה.

לקראת סופשבוע הבא וונוס עוברת למזל טלה ומשנה לחלוטין את האווירה מסובלנית ורכה לקצרה ומתוחה. וונוס מצטרפת לשמש בטלה ולמרקורי שנמצא בנסיגה בטלה ויחד מגבירים את האנרגיה הלוהטת של הטלה. בנוסף, אנחנו מתקרבים לליקוי חמה סוער שיהיה בטלה ב8.4 עליו אפרט בפוסט הבא.


מאחלת לכולנו שבת שלום ואחווה

מאיה גור פטל

26 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page