top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 7.4

Updated: Mar 31, 2023

האנרגיה התוססת ממשיכה ללוות אותנו עם מקבץ הכוכבים בטלה. אווירת התחדשות והתרגשות עוטפות אותנו לקראת התחלות חדשות. כדאי להתמקד במטרות לטווח הקרוב, ההספק גדול עכשיו. עם זאת, כיאה למזל טלה, האגו מועצם והתקשורת חדה ובוטה ומומלץ לשמור על צניעות וענווה.

שאלת השייכות למדינה, למשפחה ולחברה מהדהדת בחוזקה עם מאדים בסרטן בזווית 150 לפלוטו בדלי. מה מאחד אותנו ומה מפריד? להילחם על הצדק שלי או לתת מעצמי באהבה למען אחדות?

אם עולה בכם תחושת חוסר סיפוק, זאת הודות לוונוס שנצמדת לאוראנוס בשור, יחד מרעידים את השלווה והבטחון, משנים לנו את הצרכים הבסיסיים ויוצרים דחף גדול לפרוץ מסגרות קיימות שיצרנו לעצמנו. כגון עבודה, מערכות זוגיות תקועות, הרגלי תזונה לא נכונים ועוד. תלוי היכן ממוקמים במפה האישית. וונוס צמודה לאוראנוס בשור ויחד מאיצים את הצורך בשינוי והתחדשות.

בתחילת השבוע הירח באריה הופך כל תרחיש ושמועה לדרמתי במיוחד.



ערב חג הפסח בדגש על יציאה מעבדות לחירות כאשר השמש צמודה ליופיטר וכירון בטלה ויחד מסמלים את הדרייב לצאת מאזור הנוחות ולפעול מתוך מקום של אין מה להפסיד. באותו זמן הירח נכנס למזל מאזניים ומחזק את הכמיהה לאחדות.

למחרת, לפנות בוקר הירח מלא במאזניים ומגביר את הכמיהה לפיוס, התחשבות באחר ושאיפה להרמוניה. אבל מיקום שאר הפלנטות באותו הזמן משרה חוסר יציבות. הירח המלא שם בפנינו את השאלה עד כמה אנחנו יציבים עם כל השינויים המתרחשים מסביב. מצד שני, האם כל אחד רואה את עצמו בלבד או ער למתרחש מסביב ופועל בדרכו אבל מתוך התחשבות בסביבה.

הירח המלא מביא להבנה שאנחנו לא יצורים נבדלים, אלא חברותיים, משפיעים ומושפעים אחד מהשני.

יופיטר בטלה יכול להביא הומור שכל כך נחוץ עכשיו לשיח בין חברים.

הירח המלא מביא הזדמנות גם להשראה ויצירה של יש מאין, התפתחות לכיוונים שונים ממה שאנחנו רגילים כאשר וונוס צמודה לאוראנוס בשור.

עוד בזמן הירח המלא, מאדים בסרטן במשולש לשבתאי בדגים עלולים להביא לכבדות ועייפות, אך במידה ומתועלים נכון, האנרגיה הזו מביאה לרגישות מעשית. הקשבה פנימית וחיזוק האינטואיציה ומכאן עזרה ונתינה מתוך מקום שלם של חמלה ואהבה.


לקראת סופשבוע התדר נעשה נעים ואופטימי יותר עם וונוס בשור במשושה לנפטון בדגים. זה זמן נהדר למפגשים משפחתיים, חברתיים ורומנטיים. ובעיקר למפגש עם האני שלכם לחמלה, קבלה ואהבה ומכאן יציאה מעבדות לחירות.


שבת שלום וחג חירות שמח

באהבה

מאיה גור פטל

16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page