top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 7.7

מוכנים לקיץ?

התחלנו את יולי עם החום והלחות המאפיינים את מזל סרטן. אז מה שונה הפעם?

1.7 – 4.7 השנה מתלווה ללחות והדביקות דרייב חזק לדהור קדימה, לכבוש עוד פסגה ולהשיג יעד נוסף. מאדים בטלה בריבוע לפלוטו בגדי מגבירים את הדחף להתקדם מתוך מקום שאין מה להפסיד. אנרגיה סופר חזקה המעניקה הזדמנות לשינויים מהבסיס. יחד עם זאת, עלולים לצוף משקעים נפשיים וכעסים חבויים שניסיתם להדחיק. נצלו זמן זה לזהות ולשחרר דפוסים שמכבידים עליכם במסע.

זווית אנרגטית חזקה נוספת מגיעה עכשיו מוונוס בתאומים במשושה ליופיטר בטלה. המרמור מתגבר ואתו כעס ואשמה על הסביבה. מצד שני, ישנה הזדמנות למודעות אישית גבוהה, לקחת אחריות ולשנות את זווית הראיה על הסביבה ועל עצמי מתוך הבנה חדשה.

במקביל, אנרגיה שקולה מגיעה ממרקורי בתאומים במשולש לשבתאי בדלי וביחד ממתנים את הרוחות ומכניסים ספק ושיקול דעת לכל דחף שעולה בנו לעשות מעשה. אבל, באותו הזמן, מרקורי בתאומים ניצב בריבוע מאתגר לנפטון בדגים ונוצרת לנו מציאות אשלייתית. אז מה אמת ומה שקר? הכל בעיני המתבונן? השילוב של כל הזוויות כעת מאתגר ועלול ליצור בלבול ותפיסת מציאות שגויה. במידה ולא תסחפו עם זרם הרגשות, תקופה זו יכולה להביא לתובנות אישיות חדשות בעלות עוצמה אדירה.



5.7 התקשורת חדה ועניינית. מרקורי בתאומים במשושה למאדים בטלה משפיעים על התקשורת שהופכת לישירה וקצרה. נולדים רעיונות חדשים ופתרונות לבעיות קיימות.


6.7 מרקורי עובר למזל סרטן הרגיש והמופנם. האינטואיציה מתחזקת. התקשורת נעשית רגשית ומתמקדת בעיקר במשפחה וילדים.

במקביל, מאדים עובר למזל שור. הדרייב לצאת לפעולה נעשה איטי וכבד. מאדים, שליט מזל טלה פועל במהרה, מעניק לנו את הרצון לקום, לפעול, להתקדם. במזל שור מאדים מתנהל לאט מכיוון שמזל שור שייך לקבוצת המזלות המקובעים, לא אוהבים שינויים. כל שינוי דורש תהליך עיכול ארוך עד שמבוצע. מאדים בשור צובר אנרגיה של חוסר מנוחה עד למצב של אין ברירה ומהנקודה הזו יוצא לפעולה.


7.7 זמן נהדר למפגשים חברתיים ומשפחתיים. וונוס בתאומים במשולש לירח בתאומים משרים אווירה נעימה ושמחה. בנוסף, מאדים בשור במשושה למרקורי בסרטן מעניקים דרייב להוציא לפועל תוכניות שהיו בגדר רעיון עד עכשיו, לצאת לפעילות משותפת עם המשפחה, הילדים ולהנות מזמן איכות יחד.


מאחלת לכולנו שבת שלום נעימה ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

18 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page