top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 9.4

התחלנו את חודש אפריל עם אנרגיה חזקה של אש הודות לנוכחות רבה של פלנטות במזל טלה שבד"כ מסמל התחדשות והתחלה חדשה, אך הפעם המצב שונה.


היום 1.4 מולד הירח בטלה צמוד לשמש, מרקורי וכירון. אנרגיית מולד הירח משפיעה על מהלך כל החודש הקרוב. בד"כ מולד ירח בטלה מביא אנרגיה של התעוררות, צמיחה, התרגשות ודחף להתחלה חדשה. הפעם מולד הירח צמוד לכירון ומגדיל את הכאב והכעס הקולקטיבי והפרטי ועלול לדחוף לפעולה מתוך אימפולסיביות של רגע. במידה והכעס עולה בכם, כדאי לקחת פאוזה, לשחרר את אנרגיית האש בספורט, ריקוד, שירה, נגינה ובמקביל להגדיל את ההודיה. לאחר שתרגישו הקלה, צאו להתמודד מול האתגרים או התחלות חדשות מתוך אנרגיה יותר מאוזנת ושלמה.

ימים אלו טעונים מאוד, האנרגיה מלחמתית וכוחנית עם מאדים שנצמד לשבתאי בדלי כאשר הצמידות המדויקת תהיה ב5.4. במפת ישראל מאדים ושבתאי נמצאים בבית העם ומעידים על מצב בטחוני רעוע בתוך המדינה. מאדים ושבתאי יוצרים צומת T לציר הדרקונים שור ועקרב כאשר ראש דרקון בשור יושב על בית הצבא של המדינה ועלול להוביל לפעולה צבאית. מבחינה גלובלית אנרגיה זו משנה ומצמצמת את המערך הכלכלי. המלחמה באוקראינה עלולה להתגבר בימים הקרובים כאשר שני הצדדים מקשיחים עמדות בימים אלה, השיא ב5.4. מבחינה אישית, נצלו אנרגיה זו לטובה, מקדו את המטרות שלכם והכניסו פעילות לשגרה שתתן לכם שמחה.


נקודת אור זכה ורכה מגיעה ב5.4 ממעבר וונוס למזל דגים. וונוס בדגים נעלה. מגדיל את החמלה הגלובלית ומעשי החסד. התחשבות וסבלנות לשונה ממני מתוך הבנה שכולנו חלקים מהשלם. ובטופ - לאהבה אדירה ללא תנאי. עם זאת, הזהרו מלהסתנוור מאהבה ולאבד את הסנטר שלכם ומהזדהות טוטאלית עם הצד השני ואיבוד עצמי. וונוס מצטרף ליופיטר ונפטון שנמצאים כבר בדגים ומציפים אותנו ברגשות של פיוס, חמלה ורוחניות גבוהה. אך מצד שני, עלולים לגרום להצפות של מקורות מים שונים, הצפת רגשות פנימיים והתנפצות אשליות.


מ6.4 עד 8.4 נכנסת אנרגיה של תקשורת פרקטית לפשרה הדדית והעלאת פתרונות לבעיות קיימות מתוך תחושת חוסר ברירה. מאדים ושבתאי בדלי במשושה למרקורי בטלה ובמשולש לירח בתאומים משרים הזדמנות לשיחות פיוס ופשרה מתוך מיאוס המצב הקיים. אנרגיה זו משפיעה גלובלית וכמובן גם באופן אישי. זמן להוריד מהאגו ולהגיע לעמק השווה.

מאחלת שבת שלום מאירה ושלווה

באהבה,

מאיה גור פטל

25 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page