top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה עד 9.9

אנחנו מתחילים את חודש ספטמבר עם תחושת חוסר מנוחה מלווה בהרבה רצונות ותוכניות. אנרגיה זו יכולה להוביל לשני קצוות מנוגדים, התרגשות והתחדשות או פחד וכעס. זמן מצוין לבדוק באיזה צד אתם ומדוע?

השבוע הקרוב שמש בבתולה בריבוע למאדים בתאומים מדגישים את הפער בין הרצון לשלוט בשגרה לבין שינויים פתאומיים בלתי פוסקים המאפיינים את מאדים בתאומים. אנחנו נדרשים להיות גמישים מחשבתית ומרקורי במאזניים מעניק לנו הזדמנות לראות ולהקשיב למגוון אפשרויות, צבעים וצלילים ולהתחבר לכמה אופציות בהתאם ליכולות שלנו. נקודה חשובה נוספת שמרקורי מעניק היא היכולת לראות את האחר ואף להישמר מפני יציאות באין כניסה שעלולות לפגוע.


וונוס באריה בזווית 150 לנפטון בדגים. באם עולה בכם השבוע תחושה של מרירות ואכזבה מאנשים קרובים אליכם, משפחה, חברים, שותפים ועוד.. זה זמן לסלוח להם ולשחרר אותם וכך בעצם לשחרר את עצמכם מהפלונטר, מתקיעות באותה החוויה. תחושת הערכה או אכזבה מופנית כמובן גם פנימה, לא דווקא ממקום של יעדים שהצבתם לעצמכם, אלא מתוך תחושת שייכות או חוסר שייכות לסביבה שלכם, למשפחה, לחברים, שותפים והכי חשוב, לעצמכם. כדאי להכניס ללוז השגרתי פעולות שיסבו לכם הנאה וימלאו אתכם שמחה וסיפוק.


וונוס עובר לבתולה ב5.9 והביטוי של הרגשות, אהבה וערכים נעשה דרך השכל. וונוס בבתולה מדגיש את חשיבות הפרטים הקטנים המרכיבים את התמונה הכוללת. חשיבות הסדר שבשגרה. האסתטיקה וניקיון עולים. שימו לב אם אתם חשים התעצמות בגודל האחריות שיש לכם כלפי אחרים, הנתינה מוגזמת והנטייה לשלוט על אחרים עולה. כמו כן, וונוס בבתולה מכניס תחרותיות וביקורתיות. השאיפה להתקדם ולהפוך להצלחה גדולה עכשיו יחד עם ביקורת עצמית פנימית בלתי פוסקת. מבחינה זוגית, ישנה נטייה להמשך לבני זוג הזקוקים לעזרה כלכלית ונפשית.



מאדים בתאומים במשושה ליופיטר בטלה מעלים את רמת ההתרגשות והדרייב לעשות ולהתקדם. מצד שני, עלולים גם ללבות כעסים ומעשי אלימות. הצד החיובי 😊 הוא שהנטייה כעת להקשבה והבנה הדדית גבוהה יותר מכיוון שמרקורי נמצא במאזניים מול יופיטר בטלה ובמשולש למאדים בתאומים ויחד פוקחים את העיניים ואת המחשבה אל מחוץ לקופסא האישית ומגלים לנו אמת מורכבת משלל צבעים וגוונים. יחד עם זאת, כדאי לבדוק בזהירות אם יש בסיס לסיפורים והבטחות שנשמעים כעת.


מרקורי כוכב התקשורת במאזניים נכנס להאטה עד שיכנס לנסיגה ב10.9. באותו היום, הירח מלא בדגים. מה זה אומר? על כך אפרט בפוסט הבא.


שבת שלום מוארת ושלווה

באהבה

מאיה גור פטל

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page