top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית_קרובה 18.12 עד 24.2

אנחנו בימים היסטוריים. אתם בטח תוהים למה ובצדק, לאורך כל השנה האחרונה עברנו שינויים עמוקים בהיקף גלובלי שלא היה כמותו. אז מה נשתנה הפעם? ליקוי החמה שהיה בקשת ב14.12 מכין אותנו לקראת צמידות שבתאי עם יופיטר בדלי שיחל ב21.12 וביחד מסמלים פתיחתו של עידן חדש. עם מעבר שבתאי לדלי, תחושת הספק מתעוררת אצל יותר אנשים נוכח חיוניות חוקים שונים שנכפים מצד שלטונות שונים ברחבי הגלובוס. מתעוררות שאלות כגון לטובת מי החוקים וההגבלות והאם ניתן לשנות חוקים על מנת להציל ולו במעט את הכלכלה או לא?


18.12 – 20.12 אי וודאות יחד עם הצורך בחופש פעולה, עצמאות, מרחבים וחופשה גדול מאוד! נפטון בדגים בצומת T לציר בדרקונים בתאומים קשת מדגיש לנו את חוסר הבהירות של תקופה זו, רב הנסתר על הגלוי. וונוס בקשת במשולש לכירון בטלה מעצימים את המיאוס מהמצב הקיים והזדקקות לחופש פעולה. בנוסף, האווירה לוחמנית עם מאדים בטלה בריבוע לפלוטו בגדי שיחד מרעידים את הקרקע, ממש כמו לבה מבעבעת שמאיימת להחריב את הקיים.


21.12 יום סופר עוצמתי! טרנספורמטיבי ברמה גלובלית. יום ההיפוך, היום הוא הקצר בשנה בו שעות האור הכי מעטות לעומת שעות הלילה, ממחר הימים הולכים ומתארכים.


יופיטר ושבתאי נצמדים בדלי. צמידות המתרחשת פעם ב20 שנה. אז מה כל כך מיוחד הפעם? הפעם האחרונה שהיו צמודים בפחות ממעלה במזל דלי הייתה ב4 למרץ 1226. יופיטר ושבתאי משפיעים על הלך הרוח התרבותי ונחשבים כמעצבים של פני החברה. שני הכוכבים נצמדו לפני 20 שנה, בשנת 2000 במזל שור, מזל אדמה. כעת, ב21.12 שני הענקים נצמדים במזל דלי, מזל אוויר ופותחים שער לתקופה חדשה של 200 שנים בהן כל 20 שנה שני הכוכבים הנ"ל ייצמדו במזלות האוויר – דלי, תאומים ומאזניים. האנרגיה משתנה לחלוטין מבחינת קצב השינויים, התפתחויות חברתיות, אופן החשיבה והראייה הגלובלי. יופיטר ושבתאי בעלי אנרגיה שונה מאוד ואף הפוכה אחד מהשני. יופיטר שליט מזל קשת מרחיב את אנרגיית המזל בו הוא נמצא, בעל שאיפות גדולות, חזון ורצון לפרוץ גבולות אישיים לעבר המרחבים. לעומתו שבתאי המחנך הגדול, מצמצם את ההתלהבות, מכניס ספק ומגביל את הפעילות וההתרחבות האישית אל תוך המסגרת החברתית הקיימת. צמידות שני הכוכבים בדלי מכניסים בנו אומץ להביט בחוקים מגבילים חדשים פרי שלטונות שונים ולבדוק את רמת יעילותם ותרומתם לחברה. זכויות הפרט והחברה. מה עומד מאחורי החוקים ואת מי ומה הם משרתים. צדק חברתי. כמו כן, פריצות דרך מבחינה טכנולוגית ומדעית.

צמידות יופיטר ושבתאי בדלי מתרחשת בריבוע לאוראנוס (שליט מזל דלי) שנמצא בשור. אוראנוס נחשב באסטרולוגיה לכוכב המהפכות. נמצא ממאי 2018 במזל שור וכבר מרעיד את היציבות, הבטחון והכלכלה. אוראנוס בריבוע לא פשוט ליופיטר ושבתאי בדלי מעצימים את האתגרים הכלכליים, חברתיים העומדים בפנינו ומראים לנו כי במהלך שנת 2021 יהיו טלטלות ושינויים חברתיים וכלכליים עמוקים. דרישה גוברת לשוויון זכויות וצדק חברתי. מרד ותסיסה של אזרחים מול שלטונות שונים. נפילה של ממשלות ברחבי הגלובוס ועלייתם של מנהיגים חדשים. שלטונות שונים יתחלפו וחוקים חדשים יעלו על מנת לייצב את הכלכלה מחדש.

עוד היום: שמש עוברת למזל גדי. מזל טוב! המזל העשירי בגלגל המזלות והשלישי ממזלות האדמה. ביטוי האדמה בגדי שונה מהשור המבטא את המרחב האישי שלי ומבתולה שיורד לפרטים הקטנים. הגדי מעבד את הפרטים הקטנים לחיוניים עבורו. מכניס לתבניות מעשיות את הרצון והאמונה שנבנתה אצל הקשת ומבצע אותן. הגדי מסמל את העבודה הקשה – "בזיעת אפך תאכל לחם". על מנת להצליח יש לעבוד מהרמה הנמוכה ביותר. הגדיים מעשיים, פרקטיים, בוגרים ואחראים מילדותם. סומכים עליכם בעיניים עצומות. כח הסבל של הגדי גדול. בזוגיות מאוד בררניים, מתאהבים לאט ובטוח. שומרים על קשר יציב אם כי מתקשים להביע רגשות ובמהלך השנים לומדים להיפתח רגשית. הגדיים עלולים לסבול מביקורת יתר, נוקשות, ציניות, צרות עין, מבודד עצמו חברתית, פסימיות ואף דכאון. הכוכב השולט על מזל גדי הוא שבתאי הידוע באסטרולוגיה כמורה הגדול, מסמל שכר ועונש. מבטא את הפחדים שיש לנו מהלא נודע. שבתאי מסמל את המסע שלנו בזמן ובמרחב הן פיזית והן רוחנית ומאתגר אותנו להתקדם לשלב הבא. כאשר אנחנו מגיעים לנקודת אל חזור בחיינו וחייבים מתוך אילוץ להתקדם. זוהי נקודה בה מטילים אשמה או לוקחים אחריות על מעשנו ומתקדמים.

הגדי שולט על העצמות, שיניים, העור, ברכיים. הגדי טוב במקצועות הבניה, נדלן, כבישים, הנדסה, שלטון, מקצועות ריאלים.

מעבר השמש היום למזל גדי מתרחש יחד עם מרקורי שעובר גם כן לגדי ונצמד לשמש. צמידות הנקראת "קזימי" בו מותך מרקורי מגודלה וחומה של השמש. אנרגטית צמידות זו מבטאה מעין האטה קצרה בעיכול הידיעה של הפיכת רעיונות תיאורטיים לפרקטים, מעשיים.

האנרגיה היום סופר חזקה! ותשהה מעלינו עד סוף מרץ 2021. זמן תפר בין חברה ישנה לחדשה. הרבה התנגשויות בין אחיזה בקיים שמתפורר (אוראנוס בשור) לבין שינוי והתפתחות (יופיטר ושבתאי בדלי). מי צודק ומי לא. לכולם יש מה לומר וכל אחד מושך לכיוון שלו. למרות ההתנגשויות ישנה כמיהה חזקה לפעול באחדות, בתשוקה ואהבה עם הירח שנכנס לטלה ומזכיר לנו כמה אושר אנחנו מתמלאים מליזום, לצאת, להניע, לחיות! הירח יוצר זווית הרמונית ליופיטר שבתאי בדלי מראה לנו איזו עוצמה חזקה יש לאור בלהיות יחד.

ממליצה לכם לקבל באהבה השראה לעשייה חדשה, לרשום בקשות, רשימה של דברים שאתם רוצים לקבל על מנת שתוכלו לתת. לשתף חברים במחשבות ותוכניות. לעשות מדיטציה ולמלא אתכם באור של חמלה ואהבה.


22.12 – 24.12 האנרגיה החדשה מתחילה להיטמע. הראייה מתחילה להשתנות. הקצב משתנה. האגרסיות עולות עם שמש ומרקורי בגדי בריבוע לכירון בקשת. שמש ומרקורי בגדי מבטאים פרקטיות ונוקשות בהתאם למסגרות החברתיות, אבל כירון בטלה מבטא את התסכול מהתקיעות שאנחנו חשים. הכעס והאלימות מבעבעים עם מאדים בטלה בריבוע לפלוטו בגדי שמבטאים את הרצון לשבור את המסגרות הקיימות.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page