top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית_קרובה 3.12 - 9.12

אנחנו בחודש האחרון לשנת 2021! שנה עמוסה באירועים ובחוקים חדשים המשתנים בתדירות גבוהה. לעיתים ממש נדמה שהמציאות והדמיון התערבבו ותחושת הזמן והמרחב קיבלו משמעות חדשה.

החודש הקרוב משמעותי מאוד עם אינטנסיביות רבה של אירועים מפתיעים.


3.12 שמש ומרקורי בקשת משרים עלינו תחושה אופטימית למרות שהמציאות כלל אינה ברורה. נראה כי למדנו לשרוד בשגרה עם שינויים מהירים, הגבלות וחוסר וודאות. כעת גם קצב השינויים נהייה מסחרר.



4.12 ליקוי חמה מלא ב12 מעלות בקשת. הליקוי מתרחש מעל חלקו הדרומי של כדה"א ולא יראה מעל אזורנו אבל נרגיש אותו היטב. ליקוי חמה קורה כאשר הירח ניצב בין השמש לבין כדה"א ושלושתם על אותו מישור. הירח מסתיר את אור השמש באזור מצומצם יחסית על פני כדה"א אבל אנרגטית הליקוי משפיע על כולנו. שיא הליקוי יהיה ב9:35 בבוקר ב 12 מעלות קשת. הליקוי נוגע בעולם האמת, האשליה והאמונה. במה אתם מאמינים? הליקוי חושף אותנו לאמת ויש כאלה שעלולים להתאכזב מאוד מהסביבה שלהם ומעצמם מאחר והיו בציפיות שמתנפצות אל מול המציאות. מקבץ הכוכבים בקשת מביא להגזמות בתפיסת המציאות לחיוב ולשלילה. אנשים נראים מדהימים או נוראיים. שימו לב לתרגום שלכם לגבי סיטואציות שנקלעתם אליהן, אם עשיתם מנמלה פיל ומדוע. זמן למודעות שאין מישהו מושלם, יש שלם. עוד בזמן הליקוי וונוס נצמדת לפלוטו בגדי והערכים והצרכים הכלכליים והחברתיים בפני שינוי מאוד גדול.


5.12 – 7.12 הדחף לבצע משימות ולהכנס לעובי הקורה חזק מאוד. מאדים בעקרב במשושה לפלוטו בגדי מחדירים כח רצון אדיר לא לוותר ולבצע משימות עד הסוף. הדרך אינה פשוטה מכיוון שכל מטרה נראית מאוד גדולה ומאתגרת, מאדים בעקרב בריבוע ליופיטר בדלי.


8.12 – 9.12 הידיעות בתקשורת לא ברורות ומלאות סימני שאלה עם מרקורי בקשת בריבוע לנפטון בדגים. מבחינה אישית, קחו בערבון מוגבל הבטחות שנאמרות לכם. במידה ואתם סוגרים שת"פ, עשו זאת באופן מסודר, כי הנטייה לרדת לרגשות נמוכים מאוד חזקה כעת עם צמידות וונוס לפלוטו בגדי. צמידות זו מביאה גם לצמצום הכלכלה העולמית ולהכרה בעובדה שהצרכים שלנו משתנים.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page