top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 10.4 - 17.4

איך עבר הסדר? מקווה שנהניתם למרות הסגר. שימו לב שלמרות שמצד אחד ישנה תחושת בדידות, יש יותר פתיחות הדדית, עזרה וחמלה אחד כלפי השני.

האנרגיות של הירח המלא בליל הסדר היו עוצמתיות מאוד ויהדהדו במהלך החודש הקרוב. הרבה שואלים אותי מתי המצב הכלכלי יחזור למה שהיה. המצב הכלכלי לא יחזור להיות מה שהיה. התפשטות הוירוס תקטן אבל האפקט של הקפאון על המערכת הכלכלית ילך ויגדל. הירח המלא בליל הסדר האיר לנו באהבה שהכח נמצא בביחד, רק כשאנחנו מאוחדים. עד עכשיו המערכת הכלכלית עבדה כשכל אחד חושב ומתחשב בעצמו. המערכת הזו נעצרה ומעתה מתפרקת ומראה לנו שזו לא הדרך. הדרך היא בשיתוף ועזרה הדדית. כמה זה בולט עכשיו כשנכפה עלינו לא להפגש עם משפחתנו ויקירנו ואפילו לא להתרחק מפתח ביתנו. איזו הבנה שהכח נמצא בביחד ולא במצרכים שאגרתם מבעוד מועד ולא בחסכונות ששמרתם עד עכשיו. המערכת הכלכלית משתנה. חוקי המשחק משתנים. השינוי הכלכלי הוא חלק אחד מתוך תהליך ארוך של שינוי שאנחנו בעיצומו וימשך עד 2026 כשאוראנוס יסיים את מהלכו בשור ויעבור לתאומים. השנה צפויים עוד שני פולסים חזקים של שינוי ביוני ובנובמבר כשכרגע אנחנו לקראת סוף השיא של הפולס הראשון.

10.4 מרגישים את הוויברציות של חוסר סבלנות? אפקט הירח המלא מהדהד חזק ומעלה את רף הדאגה מפני הבאות לאחר הוירוס. הדאגה מה יהיה מבחינה כלכלית. מאדים בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מגבירים את החוסר שקט והדחף לעשות מעשה, למרוד במסגרת ולשנות פעולה. אנרגיה זו עלולה להיות מסוכנת והרסנית יחד עם הירח שנמצא היום בעקרב. נצלו את הדחף האדיר הזה כרגע לעשות משהו עבור עצמכם. פעילות ספורטיבית לשחרר מתחים. לעשות יצירות חדשות. היום התקשורת זורמת חלק עם מרקורי שנמצא בסוף דגים ותורם לפתיחות רגשית ותקשורתית. זמן לפתוח את הלב, הנתינה והחמלה ולהיות אחד בשביל השנייה.

11.4 היום מרקורי עובר לטלה אחרי שהות של חודש וחצי בדגים. איזה מטורף שמרקורי נכנס לטלה, המזל הראשון בגלגל ובא ללמד אותנו לראות את המציאות ולתקשר מחדש, ליזום ולרקום רשת חברתית חדשה שתתאים לעידן החדש. אבל תזכרו שמרקורי במזל טלה - הפתיל נהיה קצר ועלול להביא להתפרצויות זעם ואלימות. מלחמות על צדק חברתי יעלו הילוך. אבל הפעם מרקורי יוצר זווית 60 הרמונית לשבתאי בדלי שממש מרסן את האלימות והתפרצויות הכעס, מכניס איפוק ושיקול דעת.

12.4 – 14.4 אנרגיות מנוגדות. שמש בטלה מעירה אותנו משינת החורף, מחממת, מאירה ומחדירה אנרגיה של התחלות חדשות, שמחה, ניצוצות חיים ועשיה. שמש זו ניצבת כעת בריבוע לפלוטו ויופיטר בגדי שמסמלים סוף, מוות, עקירה של הישן למען לידה מחדש. התחושות מנוגדות מאוד כרגע, מצד אחד אביב הגיע, הכל פורח ומסמל התחדשות ולבלוב. ומנגד קיים פחד עמוק מפני הבאות. הצד החיובי מגיע מוונוס בתאומים בזווית 120 הרמונית למאדים בדלי שמחזקים את התמיכה ההדדית, העזרה לזולת, ההתחשבות והתמיכה אחד בשנייה. הירח בגדי מחדד את התחושה שכולנו יחד באותו המצב.

15.4 – 16.4 מרקורי בטלה צמוד לכירון והאיפוק שהחזיק אותנו מתפוגג. הכעס על המצב הקיים מתחיל לצאת החוצה. ברמה האישית, אם אתם מרגישים שהגעתם לקצה, תנו לעצמכם רגע לבד, שחררו את האנרגיה דרך ספורט, ריקוד חופשי, צעקות (עד כמה שאפשר) ואז נשימות והרפיה. המשפחה והחברים יודו לכם 😊 וונוס צמודה לאסטרואיד ווסטה בתאומים. ווסטה מייצגת את הערכים שמובילים אותנו בחיים. האש הפנימית שמחיה אותנו. מה מסמל עבורנו ערך עליון? ווסטה בתאומים צמוד לוונוס ושניהם בזווית 120 למאדים בדלי מדגישים את חשיבות עולם הרוח כערך עליון, חשיבות שיתופי פעולה, כיוונים חדשים לפרנסה ופתיחות הדדית. ביטוי חדש לערך עליון הקיים באיחוד כוחות כמכלול השלם.

17.4 מרקורי נצמד ללילית בטלה. לילית מייצג במפה את המקום המוחלש, המודחק. הנקודה האפלה באישיות שמנסים להסתיר אותה. הקושי להבדיל בין טוב ורע. הביטוי של מרקורי ולילית צמודים בטלה מביא להמון תלונות של אנשים על המצב הקיים. הרבה מאוד אכלו לי שתו לי. שימו לב! הזעם גדול אבל תזכרו על מה ועל מי אתם מוציאים אותו. בני הזוג, הילדים וההורים שנמצאים אתנו בבית מבלי לצאת, הם הראשונים להכיל אותנו, לאהוב, לתמוך ולהיתמך! את הזעם תזכרו לפרק בדרכים חיוביות. מרקורי ולילית צמודים בטלה כשוונוס ווסטה צמודים בתאומים בזווית 60 הרמונית מהם. ומהצד השני מאדים בדלי גם בזווית 60 הרמונית. אנרגיה זו יכולה לתרום לפתיחות נפשית, קשרים חברתיים וכלכלים חדשים מתוך הבנה שהמערכת הכלכלית עוברת שינוי גדול.

עד כאן

באהבה,

מאיה גור פטל

47 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page