top of page
  • מאיה גור פטל

מזל טוב תאומים! תחזית קרובה 15.5 - 21.5

יופיטר, פלוטו, שבתאי וונוס בנסיגה. מה זה אומר כלפינו?

בגדול, מראים לנו שהחזרה לשגרה אינה רגילה, המציאות משתנה, החופש מוגבל, היציבות הכלכלית לא ברורה בכלל עם הרבה הבטחות באוויר ללא בסיס. הערך העצמי נמדד מחדש דרך קשרים חברתיים קיימים וחדשים.

15.5 חסרי מנוחה? הירח נצמד למאדים בדגים והדחף לעשות עולה, אבל המטרות מפוזרות ולא ברורות כי מאדים בדגים מביא להתפזרות מטרות וחוסר מיקוד. במקביל, וונוס בתאומים בריבוע לנפטון בדגים חושפים אותנו לעוד חלקים של אשליה אל מול אמת.

16.5 – 17.5 האווירה מתחממת. עליית שלב בכעס אזרחים ובהתקוממות קבוצות שונות בעם בעלי אינטרסים כלכליים משותפים. ברמה האישית כדאי עכשיו לשתף קרובים אליכם בתוכניות כלכליות שלכם לתקופה הקרובה כי מאדים בדגים מפזר לנו את המטרות וונוס בנסיגה בתאומים מערפלת לנו את הצרכים הבסיסיים. דווקא השיתוף יכול לסדר לנו את המטרות כי מישהו אחר מציג לנו אותן. שם לנו את המטרות בפרצוף ופתאום קל להתאים ביניהם לבין הצרכים שלנו. ברמה הרגשית יש לנו הזדמנות להיפתח לחברים ומכרים יותר לעומק.

18.5 – 19.5 הכעס גדול. יציאה להפגנות? הירח נצמד לכירון בטלה ושניהם בריבוע למרקורי בתאומים, מחזקים מאוד את תחושת האכזבה והתסכול מהבטחות לא ממומשות, ומהתנהלות לא מתחשבת ולא צודקת של גופים כלכליים שאמורים לעזור כלכלית לאזרח הקטן.

20.5 שמש עוברת לתאומים. מזל טוב! מזל תאומים מסמל את ראיית המציאות דרך העיניים שלי, לכל אחד זווית ראייה שונה ותרגום המציאות סוביקטיבי. התאומים מלאי אנרגיה, הילדים שבחבורה, תזזיתיים, סקרנים. משכילים. צעירים בנפשם. עוסקים במספר תחומים במקביל ואינם יודעים מנוחה. ניחנים בתקשורת גבוהה ובעלי כושר שכנוע.

לתאומים קיימת נטייה להתפזרות, חוסר עקביות וקלות דעת. אינטליגנטיים ואוספים המון מידע מבחוץ, אך מתקשים להתבונן פנימה.

התאומים חברים של כולם. בזוגיות מתקשים להתמסר, על מנת לשמור על זוגיות יציבה, זקוקים לריגושים תמידיים.

התאומים נפלאים בתקשורת, עיתונות, שפות ובידור.

בד"כ כאשר השמש עוברת לתאומים, ישנו משב רוח קליל ורענן של תחילת הקיץ. משילים עוד שכבות, מבלים שעות בחוץ ונפגשים עם מלא חברים.

השנה המעבר שונה. אמנם השמש בתאומים מחדיר בנו אווירה תוססת וצעירה ובאמת תראו כמה מקומות נפתחו מחדש ומנסים לחזור לשגרה. אבל, פלוטו ויופיטר בנסיגה בגדי מזכירים לנו שהמציאות השתנתה וממשיכה להשתנות. השינוי הכלכלי עצום והמערכת הכלכלית חייבת להשתנות בהתאם. שמש בתאומים מעלה את הנתונים לתקשורת פתוחה. אבל משאירה אותם כרגע ברמת דיבור.

21.5 שמש בתאומים בריבוע למאדים בדגים עלולים להביא התפשטות נוספת של הוירוס אם כי לא במימדים אדירים. עלולות להיות אכזבות בנוגע לסיפורים והבטחות המתגלים כשקרים והבטחות ללא כיסוי. המצב הבטחוני פגיע כשמרקורי עכשיו מתקרב לונוס בנסיגה בתאומים ושניהם בריבוע לנפטון בדגים. ברמה האישית, הימנעו מפיתויים כלכליים או לפחות בדקו אותם היטב לפני שאתם אומרים כן. ברמה הרגשית, קיים בלבול וכדאי להמתין לפני שמסיקים מסקנות וקובעים החלטות לגבי המשך זוגיות.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

34 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page