top of page
  • מאיה גור פטל

ליקוי לבנה חלקי ותחזית קרובה 5.6 - 11.6

הגענו לשלב 2 לשנת 2020. למי שתוהה למה אני מתכוונת, אתחיל עם השלב הראשון שהחל בליקוי חמה ב26.12.2019 שפתח שבועיים מאוד לא יציבים בהמעטה ונחתם ע"י ליקוי הלבנה ב10.1.2020 שהאפקט אחריו ידוע. הערב יתרחש ליקוי לבנה חלקי מאוד משמעותי שפותח לנו פתח לשלב הבא.

5.6 ליקוי לבנה חלקי בקשת. יהיה בשיאו ב22:25 שעון ישראל, יופיע מעל אירופה, אסיה, מערב ומרכז אפריקה, צפון ומרכז אוסטרליה, יפן, פיליפינים, דרום מזרח אמריקה ואנטרקטיקה. ויזואלית הליקוי לא יבלוט בגלל שזה לא ליקוי מלא, אבל אנרגטית הליקוי יורגש היטב! בכל רחבי הגלובוס. הליקוי קורה ב15 מעלות בקשת מול שמש בתאומים והעוצמה האדירה מגיעה מהריבוע למאדים 15 מעלות בדגים. אז איך מתרחש הליקוי הפעם? כדה"א ניצב בין השמש לבין הירח ומטיל צל על הירח.

אנרגטית הליקוי ישפיע על כולנו לפחות עד ל30.11.2020 שזה ליקוי הלבנה הבא. מהליקוי הזה יושפעו בעיקר מזלות קשת, תאומים, דגים ובתולה, קבוצת המזלות המשתנים. ליקוי הלבנה גורם להאצה בתהליכים שקורים עכשיו ברמה הגלובלית והאישית. עוצמת הליקוי סופר חזקה בגלל שנוצר צומת T, הלבנה מול השמש ושניהם בריבוע למאדים בדגים. נוסף להם הכוכבים פלוטו ויופיטר בגדי משנים סדרי עולם כבר תקופה ושבתאי שנמצא בדלי דורש צדק חברתי חדש ומראה לנו שהגזענות הנוראית ממש כאן ולא נעלמה לשום מקום. מחאות חברתיות יעלו שלב ועלולות לצאת משליטה גם מהצד של שומרי החוק. הליקוי יביא לחוסר יציבות בטבע, לשינויים במערכות חברתיות וכלכליות. שינויים במערכות שלטון במדינות שונות. וונוס עכשיו בנסיגה בתאומים מזכירה לנו שהכח קיים בביחד, בשיתוף פעולה שמביא לנו תרומה אישית וקולקטיבית. לקראת הליקוי הערב, מומלץ היום לנשום עמוק, לנוח, לעשות מדיטציה ולהודות על כל מה שהשגתם והגעתם אליו עד עכשיו: פיזית, מנטאלית, רגשית ורוחנית ומהמקום המלא לבקש עבורכם מטרות עם נכונות לקחת אחריות אישית לפעולות העתידיות שלכם. הליקוי קורה בזמן שמרקורי בסרטן במשושה לאוראנוס בשור ובריבוע לכירון בטלה. במידה והוצפתם ברגשות עמוקים ויש בכם תסכול, תסתכלו על הכאב כהזדמנות לשנות תנועה. ליקוי הלבנה פותח שבועיים לא יציבים עד לליקוי החמה ב21.6 בסרטן.

6.6 חוסר יציבות והבנה שאנחנו בפתחה של תקופה כלכלית חדשה, מרקורי בסרטן במשושה לאוראנוס בשור ובריבוע לכירון בטלה מביאים להתחלות חדשות. כיווני עבודה חדשים, מגורים אחרים, סביבה חדשה ובכלל ראייה מערכתית חדשה.

7.6 התמונה לא ברורה למרות שיש מעט יציבות מהירח בגדי, התחושה היא שאין לנו ממש שליטה כרגע על מה שקורה ופשוט צריך לזרום מתוך אמונה בבריאה ובעצמנו.

8.6 צורך בסיס איתן. הירח נצמד לפלוטו ויופיטר בגדי ואנחנו מבינים כמה חשוב שהבסיס שזה העם יהיה חזק כלכלית כדי להחזיק את כל המערכת שמשרתת אותו כביכול. איך מתקנים את הבסיס? איך משפצים ומחזקים אותו על מנת שהמערכת תהיה בתפוקה מלאה? הדרך כיצד עדיין לא ברורה כפי שמאפיין את הימים שבין ליקויים. מצד אחד עולות תובנות רבות לגבי המצב הקיים ומצד שני הפתרון לא ברור. מ 21.6 ליקוי החמה יבהיר את התמונה ואיתה הדרכים להתמודד.

9.6 סדר חברתי חדש. הירח היום נצמד לשבתאי בדלי ומחזק את הדרישה לצדק חברתי ושוויון זכויות. המחאות והפגנות יעלו שלב.

10.6 – 11.6 אם עולה בכם תחושת החמצה יש לכם סיבה, וונוס בנסיגה בתאומים במשושה לכירון בטלה ועולות מחשבות של הייתי צריכה לדבר עם... איך לא הספקתי לתקשר עם... זמן לתקן קצרים ובעיות בתקשורת שלא נפתרו עם בני הזוג, חברים ומכרים. נסיגת וונוס זו הזדמנות לניקוי וריפוי הנפש. בנוסף לנסיגה, הימים של בין ליקויים על המזלות המשתנים, מסמלים לנו לזרום עם השינויים, לשחרר מה שכבר לא תורם ולהתקדם לשלב הבא.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

56 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page