top of page
  • מאיה גור פטל

ליקוי חמה טבעתי. תחזית קרובה 19.6 - 25.6

הזמן עכשיו מלא בשינויים וחוסר וודאות. התחושה היא שאין לנו שליטה ויכולת להשפיע על הכל וצריך לקבל את המצב הקיים ולזרום אתו. ובכל זאת על מה יש לנו שליטה? להחליט איך אנחנו תורמים מעצמנו לחברה. לשתף חברים ומכרים במחשבות וליצור תוכניות משותפות. להחליט שאנחנו בנתינה ועוזרים למי שצריך בהתאם ליכולות שלנו. להימנע מוויכוחים ועימותים שעלולים לסחוט אותנו רגשית. מרקורי נכנס אתמול לנסיגה בסרטן ושימו לב איך הלחות באוויר עולה, התקשורת נעשית רגשית ומופנמת. הרבה התעסקות בבית ומשפחה.

19.6 יום נהדר למפגשים חברתיים, הירח נצמד לונוס בנסיגה בתאומים ומעלים את הצורך להכיר אנשים חדשים, להיפתח חברתית ותקשורתית. לחפש תחומי עניין חדשים שיתנו לנו עניין חדש ויקדמו אותנו.

20.6 דחף מאוד גדול "לנקות אורוות", להיפטר מכל מה שמיותר ומכביד ולשחרר את מה שלא תורם לנו. מאדים בדגים במשושה ליופיטר ופלוטו בגדי מכניסים המון אי שקט ודחף להתקדם תוך כדי השלת מסע מיותר. הימנעו מוויכוחים שעלולים להתדרדר לאלימות.

21.6 איזה יום! קודם כל היום הוא היום הארוך בשנה. זמן שעות האור ארוך ביותר לעומת שעות החושך. נקרא גם יום ההיפוך כי ממחר שעות האור יתקצרו עד ל21.12.2020.

היום שמש עוברת למזל סרטן. מזל טוב סרטנים! המזל הרביעי בגלגל המזלות והראשון ממזלות המים. מזל סרטן מסמל את הבית בו נולדנו. הבטחון בבית ובסביבה הקרובה. הסרטן עטוף בשריון נוקשה שמסתיר את הרוך והפגיעות מבפנים. הסרטן רגיש ומופנם. מסמל את האמא שמגינה על ילדיה בכל מחיר.

השליט של מזל סרטן הוא הירח – הגרם השמימי הקרוב ביותר אל כדה"א. הקוטר שלו כרבע מקוטר כדה"א ומסתובב באופן קבוע סביב הכדור. הירח אחראי על יציבות הגאות והשפל, עונות השנה. הירח מסמל את האמא, רגש, חום, בטחון, הפנמה של תהליכים. מזל סרטן עלולים לסבול ממצבי רוח משתנים, חוסר בטחון, מופנמות, דאגנות מופרזת. כאבי בטן ואצל בנות מחזור קשה. הסרטנים בעלי זיכרון מצוין, היסטוריונים, אנשי משפחה חמים ומסורים, מטפלים בילדים.

היום עם המעבר של שמש למזל סרטן יתרחש ליקוי חמה טבעתי! ליקוי טבעתי קורה כאשר הירח נמצא בין השמש לבין כדה"א ומסתיר מאתנו את השמש ורק את ההילה של השמש רואים מסביב. ליקוי החמה קורה מעל צפון, מרכז ומזרח אפריקה, אירופה, מזה"ת, אסיה כאשר מרכז הליקוי מעל צפון הודו, נפאל, פקיסטן וסין.

הליקוי יתחיל בשעה 6:45 בבוקר. שיא הליקוי יהיה ב9:40 בבוקר. הירח והשמש צמודים בסרטן במעלה 0 על ציר הדרקונים. השפעת הליקוי לטווח של כחצי שנה.

ליקוי החמה בסרטן מעלה חוסר יציבות בטבע, רעידות אדמה, סופות וים סוער. מבחינה אישית, האצה בשינויים הנוגעים בנושאים של בית, משפחה, ילדים, חינוך ושייכות למדינה. הרגשות מציפים אותנו לחיוב ולשלילה. שימו לב עם מי נוח ונעים לכם להיות ועם מי פחות. אלו אנשים וחוויות מורידים אתכם רגשית ומה זה אומר עליכם? הליקוי מעצים ומזרז תהליכים נפשיים וזו הזדמנות להיות מודעים לתהליכים רגשיים שאתם עוברים, לקחת אחריות על עצמכם ולהחליט מה אתם לוקחים פנימה ועל מה מוותרים.

במפת המדינה, הליקוי קורה צמוד לוונוס לידתי בבית 9 בסרטן והנושאים שיעלו לכותרות יהיו קשרי חוץ של המדינה, פתיחת השמיים לטיסות לחול, חוקים הקשורים בטובת המדינה ומשמעות המונח "טובת המדינה". הליקוי על ציר סרטן - גדי נוגע בתשתית הכלכלית ואין ספק שהליקוי מעצים את המשבר הכלכלי שהתחיל מליקוי החמה הקודם שהיה בגדי ב26.12.2019.

הליקוי ישפיע בעיקר על מזלות סרטן, גדי, טלה ומאזניים, קבוצת המזלות הקרדינאלים, המטרות ישתנו כל אחד בהתאם למפה האישית שלו, אבל אין ספק שכולם ירגישו את אנרגיית הליקוי החזקה.

22.6 חשיבות המשפחה, ילדים והורים עולה. הליקוי חמה בסרטן מהדהד חזק והיום הירח נצמד למרקורי בנסיגה בסרטן שמחזקים את הזיקה לשורשים שלנו. למשפחה ולמדינה.

23.6 מערך כלכלי חדש. יופיטר צמוד על אותה המעלה לפלוטו בגדי זו פעם שניה השנה. מסמלים סופה של תקופה כלכלית ותחילתה של כלכלה חדשה מהבסיס. מאדים בדגים במשולש להם מחדיר מוטיבציה להתקדם למרות חוסר הוודאות שנמצאים בו.

נפטון היום נכנס לנסיגה בדגים עד 29.11.2020 ומשרה עלינו אווירה של חוסר וודאות, בלבול וחוסר פוקוס בקבלת החלטות. אז לפני שאתם סוגרים עסקה, מתחילים פרויקט או מתקדמים לשלב הבא בזוגיות, קחו תזמן להרגיש אם הצעד הזה נכון עבורכם, אם אתם מתמלאים באנרגיה מהתוכנית החדשה או שאולי הפוך, מרגישים התכווצות פנימית מתוך ספק שעולה בכם. במידה וקשה לכם להחליט, תמיד כדאי להתייעץ עם חברים, אנשי מקצוע ולקבל כמה זוויות ראיה מבחוץ.

24.6 יום נהדר למפגשים חברתיים. הירח באריה במשושה לוונוס הנסוגה בתאומים מביאים למפגשים פתוחים וחמים. זמן להתקרב ולהיפתח רגשית לחברים.

25.6 מרגישים שהבטחון העצמי שלכם מתחזק מעט ואתם מעריכים את עצמכם יותר? וונוס היום יוצאת מהנסיגה בתאומים והקולות שהורידו אתכם הולכים וקטנים והבטחון האישי מתחזק.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

54 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page