top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 26.6 - 2.7

זמן בין ליקויים. ליקוי החמה מאחורינו. את גלי ההדף נעבור עד לטווח של חצי שנה. ועכשיו ליקוי לבנה נוסף לפנינו. כן, אני לא טועה :) חווינו ליקוי לבנה ביוני, וב5.7 נחווה ליקוי לבנה נוסף! סדרת הליקויים השנה נדירה בכמות ובעוצמה שלה יחד עם מיקומם העוצמתי של שאר כוכבי הלכת. אוראנוס בשור מרעיד את הקרקע, יופיטר ופלוטו צמודים בגדי חושפים אותנו בפני הבסיס הכלכלי המקולקל עליו אנחנו נשענים. שחיתויות צפות ועולות לנגד עיננו, שלטונות ברחבי הגלובוס מתגלים כפחות מוסריים ממה שחשבנו. כל ההצפה הזו באה כדי שננקה את הלכלוך מהמערכת הגלובלית ונתקן את המקולקל.

26.6 מתחילים משהו אחד וקופצים לאחר? מאדים בדגים בצומת T לציר הדרקונים על קשת ותאומים. הדעות משתנות מרגע לרגע וכך גם הפעולות בשטח. במפת המדינה הציר הלא יציב הזה יושב על הבטחות הממשל. הבטחות ללא בסיס. דיבורים באויר.

27.6 מתגעגעים לתחושת הביטחון בשגרה הישנה. הירח בבתולה מחזק את הגעגוע לביטחון ויציבות בחיים, אבל הירח מתייצב מול נפטון בדגים ומדגיש לנו את הפער בין הרצון למציאות.

28.6 היום מאדים נכנס למזל טלה. מה זה אומר? מאדים נקרא פורץ הדרך, הלוחם, הכובש, חדור המטרה, נכנס לטלה שזה המזל שלו. מאדים ישהה בטלה עד 8.1.2021! מתוך התקופה הזו, מאדים יהיה בנסיגה בטלה מ9.9.2020 עד 13.11.2020 על כך אפרט כשנגיע לקראת הנסיגה. מאדים חזק מאוד בטלה. חוסר מנוחה מתעצם, דחף לעשות מתגבר מאוד, יחד אתו עולה כעס ואף אלימות. אל תשכחו שברקע יש לנו את הצמידות הנדירה שמתרחשת שלוש פעמים השנה! בין יופיטר לפלוטו בגדי ומאירים לנו את הריקבון בבסיס המערכת הכלכלית הגלובלית ומעירים אותנו לערכים חדשים. ברמה האישית מאדים בטלה מכניס פלפל בטוסיק. הכינו עצמכם למטרות חדשות, פרויקטים שונים והרבה אקשן. במפת המדינה מאדים בטלה מתסיס את האווירה מבחינת הפגנות, מחאות וערעור ביטחוני.

29.6 – 30.6 שאלות עמוקות עולות בעניין זהות ושייכות למדינה. מרקורי בנסיגה צמוד לשמש בסרטן ושניהם במשושה לאוראנוס בשור מציפים כמיהה חזקה לבית חם, למדינה שהייתה ולשורשים עליהם גדלנו. מאדים שנכנס לטלה מחמם את האווירה.

1.7 – 2.7 חודש יולי מתחיל עם לחות גבוהה וכאב רגשי עמוק הנוגע ביחס למשפחה, דאגה לילדים, להורים ושייכות למדינה. קיים צורך לשתף פעולה ולשנות דפוסים וחוקים שפוגעים בנו למען עתיד ילדנו.

באהבה,,

מאיה גור פטל

41 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page