top of page
  • מאיה גור פטל

ליקוי לבנה חלקי. תחזית קרובה 3.7 - 8.7

חם. מאדים בטלה מזרז תהליכים ומעלה את נקודת הרתיחה. לעשות, להתקדם, להיות בתנועה, חוסר מנוחה. שימו לב לרוחות המתלהטות, ללחות הגבוהה והטמפ' עולה.

3-4.7 סופ"ש מתחמם. הדאגה לבטחון כלכלי למען המשפחה עולה שלב. שמש צמודה למרקורי בנסיגה בסרטן ושניהם בריבוע לכירון בטלה. מתחילים לשמוע באמת את קול זעקת המובטלים שילך ויגבר בחצי שנה הקרובה.

4.7 ארה"ב חוגגת היום עצמאות עם משבר כלכלי שיעמיק מאוד בעקבות ליקוי הלבנה מחר שיקרה בדיוק מול השמש הלידתית של המעצמה. ציר הליקוי יוצר צומת T לשבתאי הלידתי במאזניים בית 10 המסמל את בית השלטון. המשבר הכלכלי יפגע ישירות ביציבות השלטון ובגופים ממשלתיים. ברקע הליקוי, קיימת הצמידות של יופיטר ופלוטו בגדי בבית 2 מול מרקורי הלידתי בסרטן בית 8 ומסמלים נפילה של המערך הכלכלי הקיים וצמיחה של בסיס כלכלי חדש. כמובן שזה תהליך והשפעת הליקוי ירח נמשכת חצי שנה אחרי הליקוי. ארה"ב בתקופה הקרובה נראית סוערת ואלימה מכיוון האזרחים כנגד המערך הכלכלי חברתי במדינה. מאדים בטלה בבית 4 בצומת T לציר הליקוי מסמל זעם רב, הפגנות ואלימות מצד התושבים כלפי הממסד.

ליקוי לבנה חלקי על ציר גדי סרטן

5.7 ליקוי לבנה חלקי. נוצר כאשר כדה"א נמצא בין הירח לבין השמש על אותו מישור. הליקוי יהיה בשיאו ב7:30 בבוקר ויראה מעל האוק' האטלנטי, צפון ודרום אמריקה, מערב אפריקה. הליקוי לא יראה מעל אזורנו אבל אנרגטית ישפיע על כולנו. הליקוי מתרחש על ציר סרטן – גדי, הירח בגדי והשמש בסרטן ומעמיק את המשבר הכלכלי שנכנסנו אליו. התפקחות שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה של צמצום כלכלי, צמצום משאבים ודאגה כלכלית עמוקה למשפחה מתוך הבנה שהשלטון אינו משרת את העם כפי שחשבנו, אלא העם משרת את השלטון ועל מנת שהמצב ישתנה, יש לאחד כוחות ולפעול יחד בשיתוף פעולה.

במפת המדינה הליקוי קורה על ציר יחסי גומלין עם מדינות חוץ ומערער את האהדה והתמיכה של מדינות חוץ כלפי מדינתנו. ברקע יופיטר ופלוטו צמודים בגדי קרוב ל- IC בסיס מפת המדינה ומול רום שמיים בסרטן. הבסיס הכלכלי עליו יושבת המערכת החברתית, כלכלית מתפרק. הפירוק והבניה הדרגתי וימשך לתוך 2021.

הימים שאחרי הליקוי מהדהדים חזק. האווירה הכבדה מתחילה לקבל טוויסט בעלילה כי אמנם מרקורי בנסיגה בסרטן משרה כבדות, אבל הוא בריבוע למאדים בטלה. אנשים מתחילים להתעורר למצב החדש ולהיאבק על הזכויות שלהם ושל משפחתם. שבתאי בנסיגה חזר לגדי ומעיר את העם לדרוש בסיס כלכלי חדש.

לקראת סופ"ש ישנה התלהטות יצרים ומחאות מלוות במשב רוח מרענן של תקווה שיחד, בשילוב כוחות נוכל להביא שינוי.

באהבה,

מאיה גור פטל

27 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page