top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 31.7 - 6.8

סוף חודש יולי באווירה לוחמנית עם מרקורי בסרטן שניצב בריבוע למאדים בטלה ומגבירים את האומץ והנחישות להילחם על זכויות הפרט. ומה עם אוגוסט?

31.7 הירח בקשת במשולש למאדים בטלה מחזקים את האמונה שלנו בעצמנו ובדרך בה כל אחד בחר לצעוד בתקופה האחרונה. שימו לב היטב להבטחות שנאמרות לכם כרגע, מרקורי בסרטן במשולש לנפטון בדגים מכניסים אופוריה ואשליה, אבל מרקורי כוכב התקשורת ניצב מול יופיטר בגדי ופוקחים לנו את העיניים אל מול המציאות של דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

מה מציאות ומה אשליה?

1.8 – 2.8 שמש במזל אריה בריבוע לאוראנוס בשור!! מדגישים את השבר במציאות החדשה. חוסר היציבות חזק מאוד ויחד אתו הצורך לשבור דפוסים ולשנות תנועה. מזל אריה מסמל במפת ישראל את השלטון ומזל שור הוא מזל המדינה. הזווית הסופר מאתגרת, מעצימה את הקרע בין השלטון לעם. נוסף לה, מרקורי בסרטן מול פלוטו בגדי עושים לנו פוקוס על עומק המשבר הכלכלי.

3.8 מתח! הירח מלא במזל דלי מול שמש באריה ושניהם בריבוע לאוראנוס בשור. יחד יוצרים צומת T על קבוצת המזלות הפיקסים, המקובעים, כאשר כל צד בטוח בדרך שלו ומושך לכיוון שלו. המתח בין העם לשלטון בשיא!

4.8 – 5.8 התחושה היא של גז וברקס יחד. נורא רוצים לפרוץ קדימה אבל מחזיקים את עצמכם בכל הכח. מאדים בטלה בריבוע ליופיטר בגדי יחד עם מרקורי בסרטן מול שבתאי בגדי. מצד אחד נורא רוצים כבר לצאת לפעולה, מצד שני ישנו קול פנימי שכול ובוגר שעוצר את ההתלהבות ומכריח לעצור ולחשב איזו תרומה נקבל עבור כל צעד שנעשה.

6.8 כבוד. מרקורי עובר למזל אריה. הימנעו מיוהרה ומלחמות אגו על מי צודק. מאדים בטלה בהרמוניה לנפטון בדגים מראים לנו שיציאה לפעולה ללא מטרה ברורה עלולים להביא לבלאגן גדול. מצד שני, כשמתאחדים ופועלים יחד, הכח להניע ולהתקדם עצום.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page