top of page
  • מאיה גור פטל

שנה טובה! תחזית קרובה 18.9 - 25.9

"בראש השנה יכתבון וביום צום כיפור יחתמון". המשפט הזה מתוך הפיוט "ונתנה תוקף" מיד עלה לי כשראיתי את מפת השמים בערב ראש השנה.

18.9 האווירה של דין עם שמש בבתולה במשולש לשבתאי בגדי שמכניסים חוקים נוקשים וסדר חדש. למרות החוקים הנוקשים, אתם פחות תמימים ויש אווירת התנצחות ומרי על אותם חוקים, וונוס באריה בריבוע לאוראנוס בשור משרים אווירת ניפוץ ומרידות. שימו לב שקיים גם פער בין דיבורים למעשים, מרקורי במאזניים בריבוע ליופיטר בגדי מראים לנו שדיבורים לחוד ומעשים לחוד. מבחינה אישית כדאי לך לבדוק איך ואיפה אני יכול/ה לתרום מהיכולות שלי לחברה.

עוד היום, השמש בבתולה יוצרת צומת T לזנב דרקון בקשת ולראש דרקון בתאומים. זנב דרקון בקשת מסמל לנו את המקום שיש לנו עוד עבודה לעשות, הקשת מסמל את האמונה האישית והקולקטיבית, האני מאמין של כל אחד מאתנו ואיך זה מחבר או מפלג אותנו כחברה. ממול ראש דרקון בתאומים, המקום אליו אנחנו שואפים להגיע. השאיפה להיות חלק שווה מכלל החברה.

19.9 מבולבלים? הירח במאזניים צמוד למרקורי ושניהם בזווית 150 לנפטון בדגים. מצד אחד הכמיהה גדולה להיות בקרב משפחה וחברים ומצד שני נתוני התחלואה הגבוהים שמכניסים פחד וחרדה. הרבה חוסר וודאות וערפול עוטף אותנו כרגע. ישנה כאן הזדמנות להבין מדוע נכפה עלינו הבידוד. המהות של הכח האמיתי שמניע אותנו הוא יחד. מרקורי והירח במאזניים מדגישים לנו את חשיבות ועוצמת האנרגיה שבאהבה, נתינה ושיתוף הדדי.

20.9 השינוי מתחיל מבפנים. אם החלטתם לשנות תזונה, להתחיל ספורט ובכלל לתת תשומת לב למקום שהזנחתם אצלכם, זה לא במקרה. שמש בבתולה בזווית 150 למאדים בנסיגה בטלה מדגישים את המקומות שוויתרתם על עצמכם בתקופה האחרונה. זה הזמן להעריך את עצמכם מחדש עם וונוס באריה צמודה לווסטה ויחד מעוררות את עוצמת האש הפנימית להשקיע בעצמכם על מנת להוביל ולתת. אבל היזהרו מדרמות מיותרות ושאיבת אנרגיה חיונית שעלולות לצוץ מהסביבה ממניעים של אגו.

21.9 יום השוויון. היום שעות האור שוות לשעות הלילה וממחר הימים הולכים ומתקצרים עד ליום הקצר בשנה ב21.12.

סוף והתחלה חדשה. מרקורי במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי משרים אווירה כבדה שהגענו אל התחתית. ישנה סכנה של קרע חברתי עמוק ע"י הטחת האשמות אחד כנגד השני. הימנעו מלהאשים אחרים במצב הכלכלי, חברתי הקיים כי זו אנרגיה מרוקנת. קחו אחריות על עצמכם ויוזמה אישית כדי לשנות ולבצע כל פעולה שתוכל לתרום לכם ולסביבה שלכם.

22.9 שמש עוברת למזל מאזניים. מזל טוב! מאזניים, אתם שואפים לאיזון והרמוניה עם הסביבה. מקבלים את האחר כפי שהוא. "ואהבת לרעך כמוך". חברותיים, אמינים, שלווים ואינטליגנטים. הכוכב השליט שלכם הוא וונוס, כוכב הלכת הידוע במיתולוגיות כאלת האהבה והיופי. וונוס במאזניים יוצאת מהמרחב הבטוח החוצה. מודדת את היופי והערך האישי מול האחר. קבלת האחר. המאזניים מתקשים לקבל החלטות, אפקט ה"עדר", חולמנות, תמימות, עצלנות. המאזניים מתמחים בתיווך, יועצים זוגיים, עורכי דין, שופטים, דיפלומטים, אסתטיקה.

השנה השמש במאזניים מאותגרת מזווית 150 למאדים בנסיגה בטלה ומרגישים אווירת חוסר מנוחה מבעבעת מבפנים ומתסיסה. וונוס באריה בזווית 150 לנפטון בדגים מערפלים את תחושת הבטחון והיציבות. חוסר המנוחה והדחף הגדול לשנות תנועה מגיע גם מאוראנוס בשור במשולש לאסטרואיד פאלאס בגדי. יש מצב לשינוי אסטרטגיה שיוביל לשינוי חוקים.

23.9 – 25.9 ימים חזקים של חוסר סבלנות פנימי עם חישוב ערך עצמי מחדש מככבים עם מרקורי במאזניים מול מאדים בנסיגה בטלה שמעלים את הטמפרטורות. המושג "ערך" מעורפל ומקבל פירושים חדשים עם וונוס באריה 150 לנפטון בדגים. האווירה היא של בלאגן גדול אבל, מרקורי במאזניים ניצב בריבוע לשבתאי בגדי מכניס איפוק ושליטה עצמית. נצלו את הזמן הזה לספורט, לימוד עצמי ויצירה על מנת לשחרר את האנרגיה בצורה חיובית ולהיות על הגל.

שתהה לנו שנה טובה וברוכה אמן!

באהבה,

מאיה גור פטל

44 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page