top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 2.10 עד 8.10

היום 2.10 האנרגיות בשיאן עם הירח המלא בטלה ומייצג את האופי של החודש הקרוב. הירח בטלה מול שמש במאזניים. הירח המלא מחזק את הכמיהה לעצמאות, חופש פעולה ולתנועה, נמצא מול השמש שמאירה לנו את הצורך בהתחשבות בסביבה, העובדה שכל אחד מאתנו הוא חלק מהשלם וכל פעולה שאני עושה או לא עושה משפיעה על הסביבה הקרובה שלי וכן הלאה. הירח שנמצא היום בטלה מחזק את תחושת המחנק והדיכוי שמאדים בנסיגה בריבוע לשבתאי בגדי משרים עלינו. החודש הקרוב יהיה תוסס אבל בעיקר מבפנים, אנרגיית האש מבעבעת, אך עדיין לא מתפרצת כי מאדים בנסיגה בריבוע לשבתאי שעוצר אותו. מאדים יצא מהנסיגה ב13.11.

3.10 אנרגיית האש עולה שלב עם הצמדות הירח למאדים בטלה. ברמה האישית זה לא הזמן להתעמת. הפתיל מאוד קצר!! תחושת התסכול אדירה כתוצאה מהריבוע בשמיים של מאדים לשבתאי בגדי שמסמל את החוקים הנוקשים שעוצרים ומדכאים את חופש הפעולה.

כוכב וונוס עובר היום למזל בתולה ואנחנו מתחילים להעריך את הרכוש שיש לנו, נהיים מחושבים. זמן טוב להכניס צמחיה הביתה, לשנות את התזונה לבריאה ומועילה לגוף ולנפש, לעסוק בספורט ובאסתטיקה. כי נפש בריאה בגוף בריא.

4.10 בתחבולות תעשה לך מלחמה. הירח בשור מתקרב לאוראנוס ושניהם ניצבים מול מרקורי בעקרב. הכמיהה לביטחון ויציבות כלכלית מאוד גדולה, אבל שימו לב לדרך בה אתם צועדים! שבתאי בגדי, כוכב הקארמה מהדהד חזק שקארמה איז א ביץ'. כל פעולה שעושים או לא עושים בסופו של דבר מקבלים עליה את השכר או העונש.

5.10 יש בעיה? אין בעיה. כוכב פלוטו בגדי חוזר להילוך ישיר ומחדיר בנו כח הישרדות חזק מאוד. האנרגיה של פלוטו משדרת כשיש בעיה עוקרים אותה מהשורש ובונים מחדש. מאדים בנסיגה בטלה בריבוע לפלוטו עלולים לגרום לתנודות בקרקע, שינויים מרחיקי לכת מבחינה כלכלית וברמה האישית שינוי מהותי במטרות. יושפעו בעיקר מזלות גדי, טלה, סרטן ומאזניים.

6.10 – 8.10 האווירה טעונה מאוד עם הריבוע בין מאדים בנסיגה בטלה לשבתאי, פלוטו ויופיטר בגדי. תסכול מאוד גדול שנובע מהרצון לפעול אל מול הכח שעוצר ומדכא. על מנת לזכך את הכעס כדאי לנשום עמוק ולהבין שאנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך טרנספורמטיבי גלובלי שמטרתו לפרק את מה שמקולקל ולבנות מערכת מאוזנת ומזינה. מרקורי כוכב התקשורת בעקרב ניצב אל מול כוכב אוראנוס, פורץ הדרך שנמצא בשור, שני המזלות מקובעים ועלולים להקצין את האווירה הלוהטת כאשר כל צד נלחם על שלו. על מנת לתעל נכון את שני קצוות האנרגיה, כדאי לעשות מדיטציה, להיכנס פנימה אל תוך מבנה האישיות ולזהות את החוזקות והחולשות הפנימיים שמנווטים אותנו בשגרה. ברגע וזיהיתם את הנקודה החלשה, זו יכולה להיות הזדמנות עבורכם לשנות תנועה ולעלות על הגל האנרגטי הגבוה של אוראנוס בשור ולשנות את התסריט לטובתכם.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

46 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page