top of page
  • מאיה גור פטל

מרקורי בנסיגה בעקרב. תחזית קרובה 9.10 - 15.10

אקשן

9.10 האנרגיה לוחצת כמו מכבש, סופר חזקה! מאדים בנסיגה בטלה בריבוע לפלוטו, שבתאי ויופיטר במזל גדי שמעצימים את הכח של החוקים החדשים. זה לא הזמן לשבור מוסכמות ולהילחם על עקרונות. החוקים הגלובליים נוקשים ומושתתים על פחד ואימה (פלוטו בגדי). הדרך בימים אלה לכעס ואלימות קצרה מאוד. שימו לב! מאזן הכוחות אינו שווה כרגע אז גם אם בוער בכם לעשות מעשה, נשמו עמוק ותכננו היטב את הדרך למטרה. נוסף לכך, מרקורי כוכב התקשורת נמצא בעקרב מול אוראנוס בשור חושפים אותנו לשקרים, מניפולציות, משחקי כח ומעמידים אותנו אל מול השאלה האם החוקים החדשים משרתים אותנו או את המחוקקים.

10.10 הזדמנות לשיתופי פעולה, התאהבות, התחדשות ברכוש, קבלה כספית מפתיעה - וונוס בבתולה במשולש לאוראנוס בשור. למרות זאת, האווירה כבדה עם הירח בסרטן מול יופיטר, פלוטו ושבתאי בגדי.

11.10 – 12.10 אנחנו נבחנים על מידת הצניעות, חמלה, כיבוד ואהבת הזולת - שמש במאזניים בריבוע ליופיטר במזל גדי. הימנעו מעימותים שעלולים להיגרר לאלימות קשה - פלוטו בגדי בריבוע מדויק למאדים בנסיגה בטלה! הירח באריה בצומת T למרקורי בעקרב ואוראנוס בשור, אנרגיה כוחנית כשכל צד מושך לכיוון שלו מבלי לוותר על העקרונות. אז לפני שאתם נלחמים על צדק, עצרו לרגע וחשבו על דרך פעולה שתביא לכם תרומה ולא שנאה.

מרקורי ביחס לשמש

13.10 החזיקו חזק! מרקורי נכנס לנסיגה בעקרב עד 3.11 (הבחירות לנשיאות בארה"ב). מרקורי בנסיגה כל שלושה חודשים אז מה כל כך מיוחד הפעם? מרקורי בעקרב משנה את אופי התקשורת לאמוציונאלית. התקשורת נהיית סודית, מניפולטיבית, מלאה באינטרסים חבויים. בזמן נסיגה אנחנו בודקים אם יש הלימה בין הדחפים והרגשות הפנימיים לבין מה שמראים כלפי חוץ. אני לא נוהגת להזהיר בזמן נסיגת מרקורי מפני קלקולים למיניהם, תקלות ותאונות, אך הפעם המצב שונה בגלל אוראנוס שנמצא בדיוק מול מרקורי ומרעיד את הקרקע. נוסף לאוראנוס, מיקום שאר הכוכבים בשמיים מראים לנו את אתגרי התקופה, ממש חבלי לידה אל תוך תקופה חדשה. מרקורי נסוג בעקרב מול אוראנוס בשור מסמלים לנו חודש לא יציב, עמוס בשינויים. נחשפים סודות רבים, שקרים, מניפולציות והפתעות. מבחינת המדינה, נסיגת מרקורי מול אוראנוס מתרחשת בריבוע לפלוטו באריה במפת המדינה בבית השלטון ועלולה להביא בהמשך החודש למהפך, טלטלה בביטחון המדינה, בכלכלה ובשלטון.

14.10 הירח צמוד לוונוס בבתולה ושניהם במשושה למרקורי בעקרב. זמן נהדר להעריך את עצמכם מחדש ומתוך ההערכה החדשה לצאת החוצה ולתרום את חלקכם לחברה.

15.10 שמש במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי. אור מול חושך. צד של שיתוף, חברים, הרמוניה, אהבה ושמחה אל מול בידוד, פחד ואימה. מה מנחה אתכם? כדאי להרפות ולנשום. להכניס אור ושמחה ע"י הכרת תודה. כי כפי ששמתם לב 2020 לימדה אותנו ששום דבר אינו מובן מאליו.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

45 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page