top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית לחודש מרץ 2015 חלק ב

אנחנו נמצאים בימים האחרונים של השנה האסטרולוגית כאשר שמש במזל דגים ועוד מעט נתחיל את הגלגל מחדש במזל טלה. נוסף לכך, חודש מרץ השנה מלא בהתרחשויות פלנטריות שמעצימות את תחילתה של תקופה

חדשה וסיומה של תקופה. (הריבוע בין אוראנוס בטלה לפלוטו בגדי).

התחושה כעת שאני לא שולט בכל דבר בחיים, חזקה במיוחד בימים אלו. אנחנו מתכננים וליקום תוכניות אחרות.

שמש בדגים צמודה לכירון - המקום הרגיש והפגיע אצל כל אחד מואר בעוצמה ומביא למודעות שאני לא מושלם. כאן זכות הבחירה להשתמש בכלים שכן יש לי ביעילות על מנת למלא את החסר. וכעת האנרגיה לעשיה בעוצמה אדירה!! מרס צמוד לאוראנוס בטלה ושניהם בריבוע לפלוטו בגדי. זמן לפעול מחוץ למסגרת הנוחה והבטוחה, מתוך אמונה ובטחון אישי. כדאי לנסות ולהוריד כמה שיותר את הספק כי הוא יכול לתת פתח להצפת הפחדים ולגרום לקצר רציני, תחושות אשמה וכעס גדול. עכשיו ההזדמנות להאמין, לשחרר התניות ולהתקדם.

מרקורי נכנס לדגים ב13.3 והתקשורת משתנה ממקום מחושב חד וברור לתקשורת מעורפלת רגשית ואינטואיטיבית. זמן מצוין להתחבר למקום הרוחני ולפעול משם.

סאטורן בקשת נכנס לרטרו ב14.3 ואנחנו נכנסים לתקופה בה נבחנים על ההתחייבות שעשינו לדרך שבחרנו. מה המניעים לבחירה? האם נעשתה ממקום שלם או דווקא מחוסר? האם התחושה לוחצת ומעיקה או מרוממת ומעשירה? סאטורן יהיה ארבעה חודשים ברטרו וילחץ אותנו פנימה לבדיקה מעמיקה של אמונה בעצמנו.

ב17.3 יום הבוחר!! יווצר ריבוע מדויק ואחרון בין אוראנוס בטלה לפלוטו בגדי - ציר לידה שביעי ואחרון בסדרת הצירים שהחלו ב2012.. והציר האחרון חזק מאוד!! ממנו ניוולד למציאות חדשה. (באותו יום גם ירח בדלי בית 4 במפת ישראל – העם רוצה שינוי) ניתן ללמוד מכך שיום הבחירות יביא לשינוי, אך עם זאת יש עדיין את האחיזה בישן - פלוטו בגדי. ומרקורי בדגים שכנראה יביא לאי סדרים ובלבול. יום זה מתאפיין באי יציבות ומגמה של שינוי, וכך תיראה הממשלה הבאה לכשתורכב כנראה מכמה וכמה מפלגות.. (ראש דרקון על נפטון של מדינת ישראל במאזניים - קואליציה).

ב20.3 ליקוי חמה מלא שיראה מעל האוקיאנוס האטלנטי והקוטב הצפוני. אצלנו יראה בחלקו המזערי ב11:40 אך ישפיע על כל הכדור. הליקוי יתרחש במעלה האחרונה! (29) במזל דגים – המזל האחרון בגלגל. הליקוי מחזק את האנרגיה שתמה תקופה ואנחנו בפתח תקופה חדשה כאשר העתיד אינו נראה בבהירות. הליקוי מסמל לנו שאין לנו שליטה מלאה על הטבע. והטבע עוד יאמר את שלו. עלינו עוד ללמוד כיצד להתפתח ולהתקדם בהרמוניה וזרימה עם הסביבה והמשאבים הטבעיים. עוד הליקוי מסמל שאין לנו שליטה על תרחישים מסוימים – כבר אמרנו שאנחנו מתכננים וליקום תוכניות משלו..

שבועיים לאחר מכן ב4.4 יהיה ליקוי לבנה שעליו ארחיב בהמשך..

האנרגיה כעת דוחפת אותנו למודעות לערכים חדשים. מה ממלא את המצברים שלי ביום יום? איך אני מתנהל בחברה והאם אני מתקדם, תורם את חלקי ומקבל שכר על עמלי או נמצא בפול גז בניוטרל.. זהו חלון הזדמנות להסיר את הפחדים והדפוסים המעכבים ומכבידים עלי, להתקדם ולחיות מתוך אמונה ובטחון עצמי.

אם יש התלבטויות ושאלות ללא מענה, זה הזמן להעשיר את הידע ולקבל כלים שימושיים להבנה והעצמה אישית.

קורס אסטרולוגיה מתחילים

למי שרוצה להכיר את עצמו לעומק

לקבל את הכלים ולהבין כיצד משתמשים

בהם בחיים

ללמוד את השפה

למי שרוצה לדעת מעבר

הקורס בן עשרה מפגשים שבועיים.

משך שעור שעתיים.

הלימוד נעשה על גבי מפות המשתתפים.

לפרטים נוספים פנו אלי – 052-8448277

9 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page