top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

תחזית קרובה 20.11 - 26.11

Updated: Nov 20, 2020


אנחנו ממש לקראת סוף שלב שני לשנת 2020. להזכירכם השלב הראשון היה ב26.12.2019 עם ליקוי חמה בגדי שהכניס את המשק לטלטלה רצינית עד לליקוי לבנה ב10.1.2020 ששינה לנו כמעט לחלוטין את השיגרה ובעצם את החיים החברתיים והכלכליים של רב תושבי הגלובוס.

השלב השני החל ב5.6.2020 עם ליקוי לבנה בקשת שהביא להפגנות חברתיות סוערות במדינות רבות נגד השלטונות והעמיד אותנו ועדיין מעמיד בפני השאלה לאיזה סיפור אני מאמין? מה אמת ומה אשליה?

לאחר שבועיים, ליקוי חמה ב21.6.2020 בסרטן מעמיד אותנו במבחן השייכות לשורשים שלנו, הורים, ילדים ומדינה כמובן. וליקוי לבנה נוסף! שהיה ב5.7.2020 גם כן על ציר סרטן גדי.

מבחינה אישית, השלב השני שאנחנו חווים את ימיו האחרונים, מהווה הזדמנות מדהימה להיות מודעים לתהליכים רגשיים שאנו עוברים, לקחת אחריות על עצמנו ולהחליט מה לוקחים פנימה ועל מה מוותרים. ומה בשבוע הקרוב?


20.11 – 21.11 כבדות מאפיינת ימים אלה עם וונוס במאזניים בריבוע לשבתאי בגדי. כמו שאומרים ציפיות זה לכריות. קחו בערבון מוגבל הבטחות שנאמרות לכם כדי שלא תתאכזבו. נפטון בדגים ניצב בריבוע לציר הדרקונים בתאומים – קשת וכפי ששמתם לב העתיד אינו ברור. ההתקדמות כעת היא עקב בצד אגודל.



22.11 שמש עוברת לקשת. יום הולדת שמח! מזל קשת מסמלים פתיחות, עוצמה , מכוונים למטרה, אידיאליסטים, חברותיים, חובבי אתגרים וסיכונים. סמל המזל הוא קנטאור, חצי תחתון סוס וחצי עליון אדם המכוון חץ אל המטרה. ואכן הקשתים אוהבי טבע, חיות ומרחבים ונמצאים בתנועה מתמדת. הקשתים ידועים כאתלטיים וספורטאים. ראייתכם אופטימית לעיתים עד כדי נאיביות. כנים עד כדי חוסר טקט, אבל מובנים בגלל הרצון שלכם להיות באמת ולהעביר אותה הלאה. מתקשים לרדת לפרטים הקטנים במשימות שבשגרה, משתעממים מהר. עצמאיים ונוטים להחליף מספר עבודות בכמה תחומים. מתאהבים במהירות אבל עלולים למצות מהר את ההתאהבות. במצב של זוגיות ארוכת טווח, חייבים עצמאות. הקשתים טובים בשיווק, פילוסופים, מורים, מדריכי טיולים וכושר.

היום עם מעברה של השמש לקשת, האווירה מתלהטת כי הקשת אינו אוהב להיות סגור עם חוקים נוקשים. בנוסף, וונוס נכנסת היום למזל עקרב ורף האמוציות עולה לטוב ולרע.


23.11 מרגישים את החוסר מנוחה? מרקורי בעקרב בזווית 150 למאדים בטלה נותנים לנו תחושה של רגל על קצה הקלאצ' מוכנים לזינוק. אבל עדיין לא פורצים קדימה. על מנת שלא תגיעו לכעסים, אלימות מילולית ופיזית רחמנה ליצלן, כדאי היום לשחרר את האנרגיה הזו בעזרת ספורט.


24.11 על מה אתם שולטים בחיים שלכם? או אולי נשלטים? וונוס בעקרב ניצבת מול לילית בשור. זווית לא פשוטה שמעלה פחד מחוסר שליטה ויציבות על הקיים. אבל קרן אור מגיעה מוונוס בעקרב במשולש לצארס בדגים שיחד נותנים השראה ליצירתיות והמיינד נפתח לכיוונים חדשים.


25.11 אנרגיית האש דוחפת לעשות עם צמידות הירח לכירון בטלה במשולש לשמש בקשת. הכאב הפנימי אינו נותן מנוחה והזווית ההרמונית לשמש בקשת מאירה אותנו באור אופטימי שהגיע העת לעשות ולהתקדם ללא פחד.


26.11 האומץ לעשות. הירח נצמד למאדים בטלה ודוחפים אותנו למעשה. מרקורי בעקרב במשושה לפלוטו בגדי חושפים בפנינו את מאחורי הקלעים של תהליכים שקורים ואינטרסים סמויים. יחד עם הקושי והאכזבה כביכול מהאמת המתגלה, שמש בקשת במשולש לכירון בטלה נותנים לנו אומץ לשנות ומפיחים בנו תקווה להתחלה חדשה. ומה עם השלב השלישי? על כך אפרט לכם בפוסט הבא.


באהבה,

מאיה גור פטל


58 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page