top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 23.10 עד 29.10

אנחנו מתקרבים לסוף 2020. שנה שגילתה לנו שהחיים יכולים להפוך לסרט מדע בדיוני מותח מהפאן המשובח ביותר וכולנו השחקנים הראשיים בתוכו. ומה בהמשך התסריט?

23.10 כוחניות היא שם המשחק. גלובלית. מי מחזיק במושכות ומוביל את העדר. יופיטר, פלוטו ושבתאי בגדי מסמלים את עוצמת השלטון, החוקים, המסגרת. כולם בריבוע למאדים בנסיגה בטלה, במזל שלו, ונותן לנו את האומץ, הדחיפה לעשות למרות שהתחושה היא כמו לנסות לפרוץ חומה.

מרקורי בנסיגה בעקרב פועל מתחת לפני השטח וחושף בפנינו סדקים בחומה שדרכם ניתן להחליש את היציבות שלה עד שתתמוטט ותתפורר.

שמש עוברת למזל עקרב. מזל טוב עקרבים! המזל השמיני בגלגל המזלות. מזל עקרב מסמל עומק. "מים שקטים חודרים עמוק". העקרבים שייכים לקבוצת המזלות המקובעים (שור, עקרב, דלי ואריה) ובהחלט הם בעלי עקרונות ברורים, אגו גדול ונלחמים על דעתם עד הסוף. נוכחותם חזקה מאוד. בעלי כריזמה מושכת ומיניות ממגנטת. העקרבים בעלי זיכרון רגשי ארוך, הם סולחים אבל לא שוכחים. לעקרבים יכולת הישרדות גבוהה מאוד. בעלי יכולות ניהול ופיקוד יוצאים מן הכלל. העקרבים עלולים לסבול מקנאה, מניפולציות, אובססיביות, צרות עין, אכזריות, הרס עצמי.

הכוכבים שליטי עקרב הם מאדים ופלוטו. משרים כוחניות גדולה ויצר הישרדותי בלתי נלאה. נטייה למניפולציות על החברה על מנת לממש את הצרכים האישיים שלהם. משדרים עוצמה ואינם אוהבים להיפתח רגשית ולהראות חולשה. קשה להם לקבל ביקורת. העקרבים טובים בבילוש, חקירות, משטרה, צבא, סקסולוגים, פתולוגיה.

מעבר שמש לעקרב נעשה כעת מול לילית שנכנסת לשור ויחד חושפים בפנינו שקרים ומניפולציות חדשים. שמש מול לילית על ציר עקרב שור עלולים להציף פחדים מחשש לאיבוד נכסים, רכוש. הטבע הבסיסי של האדם הוא לאגור רכוש, ממון שמעניקים בטחון. לילית בשור מגבירה את הצורך לצבור רכוש ולהשיג עוד ועוד שלא יחסר... מצד שני מתעוררת נטייה לחסכון ואף קמצנות מהפחד שיגמר.

אנרגיה ממריצה מגיעה מאסטרואיד ווסטה שנמצא בזווית הרמונית לשמש מול לילית ועובר לבתולה. אנחנו מקבלים אנרגיה של תושיה וחריצות, ומבינים שהתמדה ונחישות נותנים תוצאות בשטח.

24.10 צמצום. וונוס בבתולה במשולש מדויק לשבתאי בגדי מחזקים את ערכו של הרכוש. הזווית ביניהם הרמונית אבל כשמדובר בשבתאי, האנרגיה היא של כיווץ, צמצום. זמן להערכה כלכלית מחדש.

25.10 – 26.10 התקשורת הרגשית אינה במיטבה. מרקורי הנסוג נצמד לשמש בעקרב ושניהם מול לילית בשור. זה לא הזמן לעגל פינות ולנסות להתחמק מהאמת ואחריות. תירוצים עלולים להתפרש בצורה מעוותת ולא נכונה ולהוביל למטענים רגשיים וניתוקים. אז מה כן? זה הזמן לשים את הקלפים על השולחן ולהציג את האמת בצורה ברורה. לשתף ברגשות ממקום אמיתי וכנה.

27.10 ישנה אופטימיות זעירה באוויר עם צמידות הירח לנפטון בדגים. יחד משרים עלינו אופטימיות קוסמית שהכל אפשרי ודברים יסתדרו.

28.10 שמש בעקרב בזווית 150 לכירון בטלה מחזירים אותנו מהר אל המציאות הכואבת. אל האינטרסנטיות, האינטריגות והכח, מי שולט.

29.10 האווירה מתרככת מעט עם מעבר וונוס למאזניים. החוקים מעט פחות נוקשים כלפי האזרחים, נאמרים דברי פיוס והבטחות שונות, אבל, מרקורי בנסיגה עובר היום מעקרב גם למאזניים ומראה לנו בבירור את חוסר ההסכמה והפילוג בנושא החברתי והכלכלי. במפת המדינה בולט הקרע בשלטון. הירח שנמצא בטלה נצמד לכירון ומציף את הכאב הפרטי והמיאוס מהמצב הקיים. במקביל אליו שמש בעקרב מול אוראנוס בשור מחזקים גם את הכמיהה למהפך כלכלי וחברתי. אנחנו מתקרבים לירח מלא שיהיה צמוד לאוראנוס בשור ויביא לשינויים מהותיים. על כך אפרט בהמשך.

באהבה,

מאיה גור פטל

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page