top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

מעבדות לחירות


!האביב כבר כאן! רשמית התחיל ביום השוויון 21.3. יממה לאחר הליקוי חמה

אנחנו נמצאים בימים מאוד עוצמתיים כשהאנרגיה דוחפת לעשיה בכל הכח!

התחלנו את הגלגל מחדש במזל טלה והמצברים טעונים במלואם להתחלות חדשות ודחף חזק מאוד לעשיה. הימים הם בין שני הליקויים ולא סתם חג הפסח חל כעת...

ליקוי חמה מלא התרחש ב20.3 ונתן לנו הזדמנות להתנתק מהפרוז'קטור הגדול המאיר לנו את הדרך כדי לחפש את האור המאיר מתוכנו, ממעמקי הנשמה. זה זמן לבדוק עד כמה הצורך הרגשי שלנו העולה מהתת מודע, מהמשפחה ממנה גדלנו והתפתחנו, מותאם לרצונות ולתוכניות שאנחנו מתכננים. למחרת הליקוי, חל יום השוויון בו שעות היום שוות לשעות החושך ומיום זה זמן האור ארוך יותר מזמן החושך :)

חג הפסח מסמל יציאה מעבדות לחירות. בכל שנה אנחנו חוגגים את החג במזל טלה, הראשון בגלגל ומסמל את פורץ הדרך. ובירח מלא – מסמל את החיבור לשורשים שלנו, למקורות ההזנה שלנו אבל עם ניצוץ להתחלה חדשה.

השנה חג הפסח מקבל עוצמה חזקה במיוחד מכיוון שחל בזמן אקוטי של בין הליקויים. מה שאנחנו מזמנים לעצמנו יתהווה בשנה הקרובה. לכן, כדאי לשים לב כיצד אנחנו מעריכים את עצמנו, כך נהיה מוערכים ע"י הסביבה. למי שמרגיש חסר מנוחה ועצביו רופפים זה בגלל הספק שמנסה להכנס ולהוריד. זה זמן מצויין להיפרד מהפחדים והחששות, להעריך מחדש מה יש לנו בידיים. אלו כלים רכשנו עד עכשיו וכיצד ניתן לתרום את חלקנו בלב שלם ובאהבה מבלי לחוש עבדים של הסביבה!!!

ליקוי ירח יהיה ב4.4 זמן קצר לאחר ליל הסדר, בשעות הבוקר. הליקוי יראה בעיקר מעל האוקיינוס השקט, אלסקה, רוסיה, יפן, חצי מזרחי של אוסטרליה. לא יראה מעל ישראל אך נרגיש אותו כאן היטב. הליקוי יתרחש במאזניים מעלה 14 כאשר ממול השמש בטלה צמודה לאוראנוס ושניהם בריבוע לפלוטו בגדי... ובמילים פשוטות – הלקוי ירח יערער לנו את התמיכה וההזנה מהסביבה וזאת כדי לעורר אותנו להקשיב לליבנו. לשים לב לאינטואיציה האישית שלנו להיכן מובילה ומנחה אותנו. בנוסף, יעלו שוב על הפרק מבחני מערכות יחסים. נתינה וקבלה.

ימים אלו מלאי אנרגיה ושמים לנו דגש על חיבור פנימה לאמת הנשמתית שלנו כדי ליצור התחלות חדשות בהתאמה ליקום הסובב אותנו.

המשך לחודש אפריל בקרוב..

* למי שאינו מסתפק בדברים אלו, רוצה להביט פנימה ולגלות עצמו מחדש מוזמן לייעוץ אישי ואינטנסיבי של שעה וחצי.

* למי שרוצה ללמוד את השפה העתיקה, להבין כיצד להשתמש בכלים מוזמן להרשם:

קורס אסטרולוגיה מתחילים

לקבל את הכלים ולהבין כיצד משתמשים בהם בחיים וביום יום

ללמוד שפה חדשה ומרתקת

למי שרוצה להכיר את עצמו לעומק

הקורס בן עשרה מפגשים שבועיים

תחילת הקורס 4.5.2015

משך כל מפגש כשעתיים

הלימוד נעשה על בסיס מפות המשתתפים

לפרטים נוספים – 052-8448277 מאיה

חג חירות שמח!!!

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page