top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית יולי 2017

חודש יולי הגיע ואתו החום והלחות!!

האנרגיה כעת מכריחה אותנו לקלף את השכבות החיצוניות שלנו ולהגיע לעומקים חדשים באישיותנו איפה זה פוגש אותך ברמה האישית והרגשית.

ב1-5.7 מרס ומרקורי צמודים בסרטן מול פלוטו בגדי מביאים אותנו להתמודדות לא פשוטה עם דפוסים ופחדים מודחקים שצפים כעת ודורשים מאתנו עבודת ניקיון על מנת שנתקדם ונעלה בעוצמה חזקה ושלמות פנימית. נוסף על כך, ישנה ירידה כלכלית גלובלית.

ב5.7 ונוס נכנסת למזל תאומים והתקשורת הבין אישית נעשית נעימה יותר. אם כי ונוס חלשה יחסית בתאומים ומידת הרגישות פוחתת.

בנוסף, מרקורי בסרטן בזוית 90 לאוראנוס בטלה – תחושת חוסר מנוחה ורצון עז לשנות שגרה. מעין פולסים של מודעות ואור לוחצים על גבי הנקודות שלא משרתות אותנו ביום יום ופה נדרש שינוי בפועל. זה הזמן לבדוק איפה זה נוגע בך?

ב6.7 שמש בסרטן 90 מעלות ליופיטר במאזניים. חיכוך בין האני הפנימי הרגיש, המופנם, בעל מצבי רוח משתנים וזקוק לחום והזנה, לבין ההתנהלות בחוץ, עם הזולת, מדידה ובניית הערך האישי ביחס לחברה. עולה כאן השאלה כיצד להתאים את האני האישי לסביבה ולשגרה מבלי להישחק ולרדת רגשית? דרושה כאן עבודה פנימית יסודית לעשיית שלום בית עם כל מרכיבי האישיות על מנת להתנהל בצניעות ושלווה בחברה.

ב6.7 מרקורי נכנס למזל אריה והתקשורת משתנה למוחצנת. כדאי לעשות עבודה פנימית קודם לכן על מנת שמה שמראים בחוץ יהיה תואם לתחושות בפנים.

ב9.7 הירח מלא בגדי צמוד לפלוטו ובמולות לשמש ולמרס בסרטן וכולם בזוית 90 ליופיטר במאזניים. אנרגיה חזקה מאוד ומאתגרת. נקודת זמן בה הירח המסמל את הרגש, נמצא במקום קר ופרקטי למדי. התנגשות בין הרגש לשכל. בין הרגשות לפרקטיקה. שמש ומרס בסרטן מאירים ומוציאים את העולם הרגשי והמופנם החוצה. כאשר מולם ירח ופלוטו בגדי מקרינים קרירות ופעולת נקיון יסודית. שתי אנרגיות מנוגדות אלה יוצרות זוית 90 ליופיטר במאזניים ומאלצות אותנו לחשוף את המקומות העמוקים ביותר במבנה האישיות שלנו ולצאת לאור.

בעזרת מפה אסטרולוגית אישית,

תגלו היכן אנרגיה זו משפיעה עליכם ברמה האישית והרגשית.

052-8448277

באהבה

מאיה

42 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page