top of page
  • מאיה גור פטל

יולי 2017 המשך

ב14.7 שמש בסרטן עדיין ניצבת מול פלוטו בגדי. אור מול חושך. אהבה וחמלה אותה מייצגת השמש בסרטן מול פלוטו הקר בגדי. קיצוניות אנרגטית שבאה לידי ביטוי באקלים קיצוני, כעסים, נדנדה בין הרגש לפרקטי המחושב והקר.

עוד ב14.7 מרס בסרטן בזוית 90 לאוראנוס בטלה. אנרגיה טעונה מאוד ונפיצה שעולה ממקום רגשי עמוק תמשך עד 21.7 . אנרגיה זו יכולה להביא מצד אחד לפריצת חומות שתוקעות אותנו בדפוסים לא נוחים ובמקומות שאינם משרתים אותנו יותר. אומץ הוא שם המשחק. מנגד, אותה האנרגיה אם אינה מתועלת נכון, יכולה להביא לכעס עצמי מאוד גדול ולנטייה להאשים את הסביבה. מרס כרגע יושב ברום שמים במפת ישראל ועם הזוית 90 מעלות לאוראנוס, מביא סכנות ביטחוניות במדינה, מרמור העם אל מול השלטון קופץ שלב. האנרגיה מתעצמת ב17.7 כאשר הירח יצמד לאוראנוס בטלה.

ונוס בתאומים בזוית 90 מעלות לנפטון בדגים. התפכחות רגשית. העיניים נפקחות למציאות העכשווית המציגה פער בין החלום לבין מה שקיים בפועל. כדאי לקבל הבטחות מאנשים בעירבון מוגבל ולהימנע מלהבטיח דברים שלא תוכלו לקיים.

מרקורי באריה בזווית הרמונית לונוס בתאומים וליופיטר במאזניים. זמן טוב להרשים, לתקשר עם הסביבה וליצור קשרים חדשים.

ב16.7 מרקורי באריה בזוית 150 מעלות לפלוטו בגדי. אנרגיה של סוף והתחלה חדשה. מרקורי באריה אלוף בלהרשים ובולט בשטח. מורד כעת ע"י פלוטו בגדי למען התחלה חדשה. בנוסף, מרקורי כעת עולה על שבתאי הלידתי של מפת ישראל ומקצין את משבר השלטון הדמוקרטי הנוכחי במדינה.

ב21.7 מרס נכנס למזל אריה ומשנה את האווירה למוחצנת, רצון עז לעשות רושם, לבלוט, לשלוט, הכח בידיים שלנו. בנוסף, שמש ברום שמיים של מפת ישראל, בסוף סרטן, בריבוע (זווית 90) לאוראנוס בטלה יוצרת אווירה טעונה מאוד ומלחמתית. ומרקורי צמוד לראש דרקון באריה על המרס הלידתי של ישראל באריה ויוצר אווירה אלימה. ברמה האישית זמן טוב להוציא לפועל תוכניות שהתבשלו זה זמן מה. ומצד שני, אם חסר בטחון אישי לצאת החוצה, ממליצה לנשום עמוק ולקחת אחריות על המצב הנוכחי עם ראיה מודעת והכנת תוכנית קדימה במקום לכעוס ולהאשים את הסביבה.

ב22.7 שמש נכנסת למזל אריה ומשנה את האווירה. מזל טוב אריות!!! מזל אריה הנו מזל אש, מאיר את הסביבה. לא לחינם נקרא מלך החיות. האריה אוהב להיות במרכז הבמה. זקוק לתשומת לב רבה ונחשב למאהב מספר 1. נחשב לסמכותי בעל נפש אצילה. שמש נכנסת לאריה ונצמדת למרס באריה שמעצים את אנרגיית האריה לטוב ולרע.

המשך בקרוב

באהבה

מאיה

61 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page