top of page
  • מאיה גור פטל

יולי 2017 חלק ג

אקשן! הגענו לסוף חודש יולי. חודש חם מבחינת האקלים, אגו ותעוזה.

מולד הירח באריה ב23.7 עוצמתי במיוחד! הירח מתחיל חודש חדש במזל אריה בצמוד לשמש ולמרס. מולד הירח משפיע על אופיו של מהלך כל החודש הקרוב וצמידות נוכחית זו מראה על תוקפנות, לחימה. מזל אריה שייך לקבוצת המזלות הפיקסים, המקובעים. ברמה האישית האנרגיה יכולה להביא למלחמה על עקרונות מבלי רצון לזוז מהמקום. כל אחד מתבצר בעמדה שלו בטענה שהוא הצודק. מצד שני, אנרגיה חזקה זו במזל אריה, יכולה להביא עוצמה חדשה של נתינה וחמלה ממקום אצילי ושלם.

מולד הירח מתרחש על הירח הלידתי של מדינת ישראל באריה בבית השלטון ומשפיע ישירות על מעמדו של שלטון החוק בישראל.

מרקורי צמוד לראש דרקון באריה עולה על מרס הלידתי של ישראל ויכול להוביל להפגנת שרירים, קשיחות מצד השלטון.

ב24.7 ונוס בתאומים ניצבת מול שבתאי בקשת. האמת נחשפת מאחורי הסיפורים והתירוצים. כדאי לעצור לרגע ולבדוק האם יש חיבור בין האמת הפנימית לבין מה שיוצא מהפה.

ב25.7 הטמפרטורה עוד יותר עולה כאשר שמש ומרס נמצאים במדויק על אותה המעלה באריה. הירח צמוד למרקורי גם כן באריה בזווית הרמונית לאוראנוס בטלה והאלימות גואה. ברמה האישית אנרגיה זו מאוד חמה, רמת האדרנלין בשיאה יחד עם רעב גדול לשבור את השגרה ולפרוץ קדימה אל עבר הפסגה. עם כל הטוב שבדבר, כדאי לשים לב לתמרורים בדרך ולהפעיל את שיקול הדעת ולא לפעול רק ממניעים רגשיים. מצד שני, אנרגיה זו יכולה להביא לכעס גדול והאשמות חריפות ביותר כלפי הסביבה עקב המצב האישי הנוכחי תוך התבצרות בעמדה הפרטית.

ב26.7 מרקורי נכנס לבתולה, למזל שלו לתקופה ארוכה בה יהיה בנסיגה במהלך אוגוסט על כך יפורט בהמשך. מרקורי מתפקד מעולה בבתולה ומחבר באופן רציף בין הדיבורים למעשים. לכן זהו זמן טוב לעשות מחדש רשימת תכניות שדחיתם זה זמן מה ולהתחיל ליישם בפועל.

ב27.7 חם מאוד! שמש ומרס צמודים באריה על הירח הלידתי של ישראל בבית השלטון, נלחמים על המעמד והאגו. ונוס בתאומים על אוראנוס הלידתי של ישראל. אנרגיה שעלולה להביא למהלכים מפתיעים מצד השלטון.

ב29.7 הירח נצמד ליופיטר במאזניים ושניהם בזווית 90 מעלות לפלוטו בגדי. תחושת חוסר בטחון.

יופיטר במאזניים מעצים הרצון להרמוניה, שיתוף פעולה, קשרים חברתיים. נמצא כעת בזווית 90 לפלוטו בגדי והתחושה היא של חוסר הרמוניה, אי הסכמה חברתית וכלכלית. נוסף לזה, כל אחד מתבצר בעמדה שלו - שמש ומרס באריה.

ב30.7 ונוס בתאומים בזווית הרמונית לאוראנוס בטלה וממולו ירח במאזניים. נקודה בזמן לאהוב ולהתאהב ויחד לצאת מהשגרה.

חודש יולי מסתיים באווירה חמה, מלאת אנרגיה לעשות, להתפתח, לשנות את שגרת היום יום וליצור קשרים חדשים. אך כבר מ1.8.2017 ונוס נכנסת לסרטן והרגשות הופכים למופנמים, ב13 לאוגוסט מרקורי יכנס לנסיגה בבתולה ותתכוננו לשני ליקויים סופר חשובים שממתינים לנו! על כך יפורט בהמשך.

כרגע ממליצה למתלבטים לעשות את הצעד הראשון בדרך שהצבתם לכם אל עבר המטרות שהיו עד עתה בגדר מחשבות בלבד.

באהבה

מאיה

84 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page