top of page
  • Writer's pictureMaya Goor Petel

אוגוסט 2017 חלק א

אנחנו בשיאו של הקיץ שהשנה חם במיוחד.

ב1.8 שמש באריה צמודה למארס והטמפרטורות מאוד גבוהות!

ונוס נכנסת לסרטן וזה זמן אידיאלי לבלות בחיק המשפחה. ונוס בסרטן מעלה את רף הרגש ומצבי רוח משתנים, ואיתם הצורך בתמיכה רגשית. עלולות לעלות חרדות קיומיות שונות.

כמה סמלי – היום זהו צום תשעה באב לזכר חורבן בית המקדש הראשון והשני, חטא המרגלים, גירוש יהודי ספרד ועוד. צום תשעה באב מסמל יום אבלות עבור העם היהודי אבל גם תקווה שיום זה יהפוך לשמחה כאשר הגאולה תגיע ויבנה בית המקדש השלישי. כמה חזק שביום זה הירח נמצא בעקרב על כירון במפת ישראל מול השמש הלידתית בשור. ובתרגום פשוט: הירח מציף לנו את תחושת הקורבנות המושרשת בנו עמוק מאבות אבותינו. יחד עם ונוס שנכנסה לסרטן וגם מחברת אותנו לשורשים שלנו וגורמת לנו לבצע בדיקה פנימית מעמיקה לגבי הדפוסים איתם אנחנו מתנהלים ביום יום. מאיפה הם באו ולמה? מהו אותו צורך בסיסי ועמוק להישרדות שקיים בנו? שמש ומארס באריה מאירים לנו כעת את המקום בו ניתן לשנות את ההרגלים הנובעים מחוסר בטחון, למנף אותנו להיות המגדלור לסביבה בדרך של אהבה וחמלה מתוך שלמות וצניעות.

ב4.8 שמש ומארס צמודים באריה על פלוטו במפת ישראל בבית השלטון. מכניסים בעוצמה גדולה אווירה של שינויים במערך השלטון. בנוסף, ירח בגדי מול ונוס בסרטן על ונוס במפת ישראל בבית 9. שינויים במערך הכלכלי הנמצא בירידה. עוד ב4.8 אוראנוס נכנס לנסיגה בטלה ומעצים את עוצמת ההפתעות הנכונות לנו הן אקלימית והן בטחונית.

ב7.8 ליקוי ירח חלקי בדלי מול שמש באריה צמודה למארס. הליקוי מתרחש אחת לחצי שנה בזמן ירח מלא כאשר כדה"א נמצא בין הירח לשמש ומטיל את צלו על הירח. הליקוי יראה מעל אירופה, אסיה ואוסטרליה. הליקוי יראה מעל ישראל ויהיה בשיאו ב21:20. ליקוי זה מאוד משמעותי מכיוון שהאנרגיות הקיימות בשטח חזקות מאוד. הירח בדלי מול שמש מרס באריה מעצים את תחושת חוסר המנהיגות שכבר קיימת. דלי הוא המזל של אוראנוס שובר המוסכמות, יציאה מהמסגרת. הליקוי מדגיש את הכמיהה לשינוי חברתי הקיימת בעם מול השלטון – האריה. הליקוי מהווה מעין זרז אנרגטי לתהליכים שקורים בשטח לחיוב ולשלילה. הליקוי יכול להביא לשינויים פתאומיים במזג אוויר, קצרים בתקשורת, בחשמל, שביתות, בטחון. ברמה האישית כדאי לשים לב טוב למה שאנחנו אומרים גם אם אנחנו להוטים להוציא את מה שבפנים. הליקוי הנ"ל מכין אותנו לקראת ליקוי החמה הגדול שיתרחש ב21.8 ויראה מעל ארה"ב אך ישפיע גם עלינו ישירות.

פרטים נוספים בקרוב מאוד

באהבה

מאיה גור פטל

052-8448277

היכונו! היכונו!

מפגש אהבה לכבוד טו באב!

פרטים נוספים לאיוונט בפייסבוק:

https://www.facebook.com/pg/mayastrology/events/?ref=page_internal

נתראה!

מאיה גור פטל

82 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page