top of page
  • מאיה גור פטל

אוגוסט 2017 חלק ב

מרגישים את אנרגיית ליקוי הלבנה? הליקוי התרחש כאשר הלבנה על מזל דלי מול שמש ומארס באריה. אז איך זה משפיע עלינו? יש כעת לחץ חזק מאוד לשבור מסגרות, לאזור אומץ ולצאת החוצה מהקופסא לכל דבר חדש על מנת לקבל הערכה נכונה מהסביבה. תלוי היכן מתרחש הליקוי אצל כל אחד במפה. אנרגיית הליקוי נשארת מספר חודשים לאחר הליקוי עצמו. מוזמנים לגלות היכן מתרחש במפה האישית ובאלו כלים ניתן למנף את האנרגיה הזו.

ב8.8 שמש ומארס מככבים יחד באריה כאשר שניהם עולים על סאטורן ופלוטו של מפת המדינה בבית השלטון ומביאים לחשיפת כל הפרשות שעדיין לא נחשפו. ברמה האישית האגו חזק מאוד ויכול לגרום להתבצרות במקום כאשר כל אחד בטוח בדרך שלו. עם זאת, מרקורי בבתולה בשלב עצירה לקראת הנסיגה שלו שתחל ב13.8 ומכריח אותנו להתקדם בזהירות ובשיקול דעת זאת למרות ההתלהבות האדירה לעשיה מהירה שנובעת משמש ומארס באריה.

ב10.8 מרקורי בבתולה מול ירח צמוד לנפטון בדגים. הראיה מעורפלת והתחושות מבולבלות לקראת הנסיגה של מרקורי. הירח מציף כעת את תחושת הלא נודע כאשר מצד אחד ממש רוצים להתקדם כבר ומצד שני לאן? כדאי?

ב11.8 שמש באריה בזווית הרמונית ליופיטר במאזניים מקרינה על יכולת חמלה, הבנה ומחילה. מאידך מארס באריה בזווית 150 לנפטון בדגים מציף סיפורים שהוסתרו עד עתה ומעלים תסכול ואכזבה. יכול ליצור משבר אמון. ברמה האישית אנרגיה זו מעמידה אותנו במבחן האהבה והחמלה. מתאים כעת המשפט: לכעוס – להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים.

ב13.8 מרקורי מתחיל את הנסיגה בבתולה לשלושה שבועות עד 5.9. הנסיגה הפעם משמעותית מאוד מכיוון שמתרחשת בזמן ליקוי מאורות ובעצם מעצימה את האנרגיה של הליקויים. אז איך זה משפיע? מרקורי שליט מזל בתולה אחראי על העברת הידע מתאורטי למעשי. על כן יש להיזהר מפליטות פה מיותרות! כמו כן, אחראי מרקורי ומזל בתולה על הבריאות, אסתטיקה, רוקחות. בזמן זה יכולות לעלות תחלואות שונות השייכות לתחזוקה נכונה של הגוף ואי שביעות רצון מהמראה הנשקף בראי. מבחינה גלובלית הנסיגה מתקשרת לשינוי מהלכים של קבוצות קטנות שישפיעו בצורה נרחבת על החברה. כמו כן, הנסיגה מייצגת האטה כלכלית כאשר בנוסף אליה, ונוס בסרטן מול פלוטו בגדי.

ב15.8 ונוס בסרטן מול פלוטו בגדי מסמלת ירידה כלכלית. רף הרגש עולה ולמרות שמש ומארס באריה שמחצינים את האנרגיה, ישנה נטייה כרגע להתכנסות לשם בדק בית ובניית בטחון עצמי מחדש. בנוסף שניהם בזווית 90 ליופיטר במאזניים יוצרים צומת טי ונופלת כאן ההבנה שכל אחד הוא חלק מזערי המרכיב את השלם. משפיע ומושפע מהכלל.

המשך בקרוב.

באהבה

מאיה גור פטל.

69 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page