top of page
  • מאיה גור פטל

ליקוי חמה מלא 21.8.2017

מחר זה קורה! ליקוי חמה סופר משמעותי ב28 מעלות אריה!

ליקוי חמה מתרחש מידי כחצי שנה אז מדוע הליקוי הנ"ל נחשב כה משמעותי?

ליקוי חמה קורה כאשר הירח ניצב בין כדה"א לשמש ומסתיר את השמש מעיננו. הליקוי הפעם הנו מלא ויראה מעל ארה"ב במלואו. זמן הליקוי בישראל הוא 21:30. הליקוי לא יראה מעל ארצנו אך נחוש בו היטב.

הליקוי יתרחש כאשר החמה והלבנה במעלה 28 באריה על מארס הלידתי של מדינת ישראל ובזווית 60 לאוראנוס בטלה מה שמקצין את האווירה הלוהטת גם כך. הליקוי מביא ללחץ חזק מאוד לשינוי בנוגע להחלטות ומהלכים מבית השלטון וצפויים בסופו של דבר שינויים במערך הקיים. הזווית לאוראנוס מביאה לשינויי אקלים קיצוניים, רעידות אדמה ולערעור מערך הביטחון, החלטות יכולות לבוא מאגו ולא משיקול דעת. נוסף על כך, הליקוי קורה בזווית 150 מעלות לכירון בדגים ומקצין את חוסר התקשורת בין השלטון לעם.

הליקוי מתרחש מעל ארה"ב ומשפיע עליה ביטחונית באופן ישיר הן מבחוץ והן מבפנים. עלול להביא להקצנה באלימות חברתית מקבוצות שונות כנגד השלטון. נשיא ארה"ב מושפע גם כן ישירות מליקוי זה ויכול להקצין את אמרותיו ומעשיו ממקום של גאווה למקומות של אל חזור. החיים והמוות ביד הלשון.

מבחינה אישית ליקוי זה משפיע על המקום בו אנחנו מאירים את הסביבה. הליקוי מציף את המקומות החבויים לשם עבודה של ריפוי וניקוי. מומלץ כעת לבדוק היכן אתם מרגישים כעת חוסר בטחון ומהיכן הוא נובע. לקחת אחריות כיצד ניתן לחזק את הביטחון ממקום שלם ושליו למען התקדמות אמיצה ונתינה שלמה לשם קבלת הערכה כנה ובונה מהסביבה.

באהבה

מאיה גור פטל

99 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page