top of page
  • מאיה גור פטל

זמן להתעורר- סוף מרץ 2018

25.3 עד 31.3 הדרייב חזק מאוד לפעול עכשיו ולהתקדם אבל ישנו פער בין המקום בו היינו רוצים להיות לבין המקום שבו אנחנו נמצאים כרגע. שמש בטלה בזווית 90 מעלות למארס ושבתאי בגדי. תחושות חוסר מנוחה וחוסר סיפוק מתעצמות גם ע"י מרקורי שנמצא גם כן בטלה בנסיגה עד ל15.4. במקום להיכנס לכעסים אישיים, מומלץ לרשום מטרות לתקופה הקרובה בהתאם ליכולות האישיות.

בנוסף, אנחנו מקבלים דחף אדיר נוסף לפרוץ מסגרות ולהתחיל בפרויקטים שדחינו עד היום. ונוס בטלה נצמדת לאוראנוס ושניהם בזווית 90 לפלוטו בגדי. קריאת התעוררות לעשות, להתקדם ולהתפתח מתוך מקום של מיצוי הקיים.

עוד ב25.3 ירח בסרטן מול מארס ושבתאי בגדי. מצבי רוח משתנים ונטייה לחוסר ביטחון מול ההתקדמות הבלתי נמנעת של מארס בגדי יחד עם הביקורת הנוקבת של שבתאי בגדי. מצד אחד עובדים מהשכל במטרה להתפתח ומצד שני מצבי הרוח משתנים ומערערים את הביטחון.

מרגישים צורך בשינוי, התחדשות והתרגשות? 28.3 הירח באריה בזווית 60 מעלות לונוס ואוראנוס בטלה. אז לפני שמתחדשים או עושים שינוי, תבדקו אם הרצון שלכם נובע מהצורך להרשים ולקבל אהדה מהסביבה או ממקום עמוק, פנימי ושלם.

ב30.3 ערב ליל הסדר מעניין לראות שיופיטר בנסיגה נמצא על כירון הלידתי בעקרב במפת המדינה ומסמל עבורנו את כאב היציאה מעבדות לחרות. בנוסף לכך, הכינוס המשפחתי החגיגי מלווה בביקורות רבות כאשר מארס ושבתאי צמודים בגדי מול ונוס בסרטן. כל אחד בטוח שיודע הכי טוב. נסו לגלות סבלנות וסובלנות.

נקרעים בין ריצוי הסביבה לבין הרצון האישי? ב31.3 הירח מלא במאזניים מול השמש בטלה ובזווית 90 מעלות למארס ושבתאי בגדי. צומת טי חזק המדגיש לנו את הניגודיות בין המקום של הריצוי לבין הרצון האישי. כדאי לבדוק את גבולות הנתינה. עד כמה אתם מוכנים לתת לסביבה ומתי לעצור. האם אתם מנהלים או מנוהלים מהסביבה? אלו רגשות מניעים אתכם לפעול?

עד כאן,

באהבה וחג שמח!

מאיה גור פטל

63 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page