top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית המשך אפריל 2018


18.4 יום של חשבון נפש. הירח צמוד לונוס בשור, שניהם על השמש הלידתית של מדינת ישראל בת מזל שור ומול יופיטר בנסיגה בעקרב על כירון הלידתי במפת ישראל. כמה סמלי שזה מתרחש ביום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה. הגעגוע קשה מנשוא לנפילת כל כך הרבה גיבורים ואזרחים יקרים למען המדינה שלנו ועם זאת, הכרת תודה לעובדה שבזכותם אנחנו כאן. עוצמת האהבה והחיבור למדינה גדלים. הבית שלנו.

ברמה האישית עולות שאלות מה השגתי עד עכשיו ועל חשבון מה.

באותו יום, כוכב כירון עובר למזל טלה ממזל דגים ויהיה נוכח במזל עד 2026. כירון מסמל את הפצע הפתוח במפה. מדגיש עכשיו את המקום בו אנחנו לא עושים מספיק. חוסר סיפוק עצמי המביא לעשיית יתר. כעת נפתחת המודעות והבנה שהאחריות בידינו להתפתחות וצמיחה אישית תוך כדי חיים בהרמוניה עם הסביבה.

19.4 יום העצמאות לישראל. אווירת ניצוצות וזיקוקים! שמש ואוראנוס נצמדים בטלה בזווית 60 מעלות למארס הלידתי של מפת ישראל באריה. הפגנת כח ועוצמה מצד השלטון יחד עם אי יציבות ביטחונית וחברתית. מבחינה אישית זהו זמן של הארות, רעיונות והברקות ומצד שני תזהרו מלהיכנס לעימותים וכעסים. הפיוז מאוד קצר! השתדלו להיות סבלניים האחד כלפי השני, לנהוג לאט ולענות בחיוך גם אם ממש מעצבנים אתכם. אולי לא תרגישו באותו הרגע, אבל החיוך שלכם מקרין על הסביבה ומשנה את האנרגיה לשמחה יותר ושלווה.

באותו זמן, שבתאי נכנס לנסיגה בגדי עד ספטמבר 2018, זמן לערוך סדר פנימי מחדש למטרות שהצבנו לעצמנו כששבתאי נכנס לראשונה לגדי בסוף דצמבר 2017. עריכת סדר מטרות מחדש מהעיקר לתפל. היכן לשים את המיקוד כרגע ואיפה להרפות.

ונוס כוכב האהבה והשפע עולה על השמש הלידתית במפת ישראל במזל שור ומדגיש לנו את החיבור למדינה, אהבת הארץ והאחווה הישראלית.

20.4 שמש עוברת למזל שור. מזל טוב! השור מסמל את הגמול הראשוני לאחר פריצת הדרך של הטלה. אך גם את הצרכים ההולכים וגדלים, עבורם יש להמשיך לעבוד. השור זקוק ליציבות, שגרה. אוהב אסתטיקה. נהנתן ויחד עם זאת אחראי, מעשי וישר. ונוס כוכב השליט של מזל שור נמצא גם כן עכשיו בשור ומחזק לנו את הצורך בשגרה בטוחה, יציבות והנאות מתוקות. במקביל, מרקורי חוזר למסלולו קדימה בטלה והתקשורת חוזרת להיות ישירה, חדה וכנה.

מזל שור מ20.4 עד 20.5

21.4 הירח בסרטן בזווית ישרה למרקורי בטלה. נטיות למצבי רוח קיצוניים וזהירות עם פליטות פה מיותרות.

23.4 הירח באריה מעצים את הצורך להרשים ולקבל אהדה.

מארס נצמד לפלוטו בגדי! השיא יהיה מ25.4 עד 29.4 ומקצין את האווירה ללוחמנית קיצונית. יציאה לפעולה מתוך נקודת שפל שאין ברירה אחרת. באותו היום פלוטו נכנס גם לנסיגה עד סוף ספטמבר 2018. פלוטו הכוכב הרחוק ביותר מהשמש נע באיטיות רבה יחסית לכוכבי הלכת בגלל המרחק העצום שנמצא מהשמש. נוכח בכל מזל בין 12 ל15 שנה! בזמן נסיגה אנחנו נפרדים מכל מה שלא עובד נכון עבורנו. התהליך יכול להיות לא פשוט כי אין כמו המוכר והידוע אבל בזמן הנסיגה אנחנו נמצאים בנקודת אל חזור ורואים את הדפוסים שתוקעים אותנו באותו מקום. על מנת ליצור שינוי במקום שלא עובד נכון, צריך לשנות את הפעולה מהיסוד. להשתחרר מהרגלים ודפוסים מוכרים ולהכניס פעולה חדשה.

25.4 ונוס נכנס לתאומים. הרבה ביקורות אחד כלפי השני נזרקות לאוויר יחד עם מרקורי בטלה בזווית ישרה לשבתאי בנסיגה בגדי (מ25.4 עד 27.4). לפני שמעבירים ביקורת או עושים מעשה, מומלץ לשקול זאת היטב. כפי שנאמר: "סוף מעשה במחשבה תחילה".

מאחלת לכולנו ימים מלאי תובנות, מודעות והתפתחות חיובית.

באהבה

מאיה גור פטל

71 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page